Café de Download
Citaat van William op 24 maart 2010, 10:51Zit op school... Werd automatisch ingedeeld bij de sector Zorg en Kinderwerk.
Maar bah wat een saaie les... :-[
Zit op school... Werd automatisch ingedeeld bij de sector Zorg en Kinderwerk.
Citaat van Zombymario op 24 maart 2010, 13:16wordt jij gebracht naar school? das pas fijn
Ja, ik zit op school in Haarlem en ik woon in Nieuw-Vennep. Dat is met de auto ongeveer 30 minuten. Met de bus duurt het ongeveer 1 uur en 20 minuten dus word ik gebracht.
wordt jij gebracht naar school? das pas fijn
Ja, ik zit op school in Haarlem en ik woon in Nieuw-Vennep. Dat is met de auto ongeveer 30 minuten. Met de bus duurt het ongeveer 1 uur en 20 minuten dus word ik gebracht.
Citaat van William op 24 maart 2010, 14:30Zit op school... Werd automatisch ingedeeld bij de sector Zorg en Kinderwerk.
Echt iets voor jou idd.. xD
Ik had vandaag van half 9 t/m 10 voor half 3.
het 7e viel uit. Het 5e ook nog een tussenuur, dus maar 5 uur les vandaag
😀
Echt iets voor jou idd.. xD
Ik had vandaag van half 9 t/m 10 voor half 3. het 7e viel uit. Het 5e ook nog een tussenuur, dus maar 5 uur les vandaag
😀
Citaat van William op 24 maart 2010, 16:40Zit op school... Werd automatisch ingedeeld bij de sector Zorg en Kinderwerk.
Je ben zelf af en toe ook een kind
zo erg zal dat toch niet zijn
Je ben zelf af en toe ook een kind zo erg zal dat toch niet zijn
Citaat van DukeNPDA op 24 maart 2010, 20:50helemaal gehad.... koorts weer terug. 38.9 en de wc is mn grootste maatje... morgen wil ik weer aan het werk maar ik zie t zomber in.
deze jongen is normaal nooit zo ziek. laat staan ziek... me baas is reuze blij met mij gemiddelde 1 dag ziekmelding per jaar. gadver...
dikke koppijn, koorts en het kijken naar me gsm scherm doet zeer aan mn oogjes
met goedemoed slapen en morgen hopenlijk weer aan debak. trusten iedereen
helemaal gehad.... koorts weer terug. 38.9 en de wc is mn grootste maatje... morgen wil ik weer aan het werk maar ik zie t zomber in.
deze jongen is normaal nooit zo ziek. laat staan ziek... me baas is reuze blij met mij gemiddelde 1 dag ziekmelding per jaar. gadver...
dikke koppijn, koorts en het kijken naar me gsm scherm doet zeer aan mn oogjes
met goedemoed slapen en morgen hopenlijk weer aan debak. trusten iedereen
Citaat van Marciej123 op 24 maart 2010, 21:57Inderdaad beterschap!
en ach iemand je moet met iemand op kunnen schieten als je ziek bent, en dan is de WC een goeie vriend
Inderdaad beterschap!
en ach iemand je moet met iemand op kunnen schieten als je ziek bent, en dan is de WC een goeie vriend
Citaat van anoniemaccount4457 op 25 maart 2010, 17:41de zoveelste beterschap!!
de zoveelste beterschap!!