do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 395 of 2.047Volgende

Ik ben ook ziek vandaag. :( Ben vandaag al bijna twee keer flauwgevallen, werd gewoon helemaal zwart voor mijn ogen. ;) Echt creapy.

Even dokter tom vragen  :P

ja ik moest gisteren werken(AH) en begon bijna te overgeven in de winkel :-[ Best kut!

Bijna twee keer of twee keer bijna?

Twee keer bijna. ;)

Bah, ik lig ziek in bed met koorts en koppijn. Gelukkig is Jurgen weer helemaal de oude. Hij is weer volledig bijgetankt met ORS via een neuszonde en is weer helemaal zichzelf. Hij had een (buikgriep) virus opgelopen en i.c.m. zijn oor en keel ontsteking was hij 5% uitgedroogd.

Blijkbaar heb ik dus nu een virus opgelopen binnen dat ziekenhuis of van Jurgen :ziek:

Das niet best duken. Beterschap.

Ik ben ook half ziek. Gaat wel griep rond hoorde ik.

Alleen ik kan niet thuis blijven, erg druk met school en moet veel werken..  :s

Beterschap DukeN!

en fijn dat je zoon weer de oude is! :)

Zometeen maar eens uit bed. en dan maar naar school ..

pff, jij lambal, bij mij liep t wekkertje al om 5.45 af om om 8 uur op school te zijn  :(

Voor mij bijna hetzelfde. Half 7 opstaan en 5 voor half 6 thuis. Sommige mensen lopen al te janken als ze 7 uurtjes naar school moeten. Dat zou voor mij ideaal zijn...

Ik moet om 7:10 uur opstaan en dan word ik om 7:45 opgehaald en dan ben ik om 8:30 op school.

wordt jij gebracht naar school?  das pas fijn :)

vandaag wederom 5.45  :s ga nog een keertje dood daardoor. zal vanavond denk ik rond 7 uur thuis zijn. drie maal niets dus. en dat terwijl ik vandaag maar 1,5 uur les heb.

allemaal projecten en zut  :-[

zometeen weer een korte dag.

Half 11 beginnen, 5 over 12 uit :angel:

VorigePage 395 of 2.047Volgende