Café de Download
Citaat van Duken op 25 maart 2010, 18:25Bedankt Allemaal! Deze jongen voelt zich weer zo een 97,34%!! Eindelijk weer gezond en morgen weer blij aan het werk!! Ik heb er gewoon verdomt veel zin in. O0
Bedankt Allemaal! Deze jongen voelt zich weer zo een 97,34%!! Eindelijk weer gezond en morgen weer blij aan het werk!! Ik heb er gewoon verdomt veel zin in. O0
Citaat van Zombymario op 26 maart 2010, 07:12Ik zou wel zin hebben in werken hoor. Als het werk leuk is werk ik er graag (en nee, ik heb geen koorst). Geld verdienen is beter dan in een uitkering zitten.
Ik zou wel zin hebben in werken hoor. Als het werk leuk is werk ik er graag (en nee, ik heb geen koorst). Geld verdienen is beter dan in een uitkering zitten.
Citaat van Erwin. op 26 maart 2010, 08:23Wou net zeggen want als ik een paar dagen thuis op bed heb gelegen omdat ik ziek ben dan ben ik ook weer heel blij dat ik weer aan het werk kan.
Wou net zeggen want als ik een paar dagen thuis op bed heb gelegen omdat ik ziek ben dan ben ik ook weer heel blij dat ik weer aan het werk kan.
Citaat van William op 26 maart 2010, 09:59Dat begrijp ik dan ook weer wel
Maar als je paar week weer bezig bent denk je er weer anders over, denk ik
Het is hier trouwens een ongelovelijke bende in de klas xD
Dat begrijp ik dan ook weer wel
Maar als je paar week weer bezig bent denk je er weer anders over, denk ik
Het is hier trouwens een ongelovelijke bende in de klas xD
Citaat van svenholtman op 26 maart 2010, 10:04bij ons niet
onze klas bestaat momenteel maar uit 6 personen xD
bij ons niet onze klas bestaat momenteel maar uit 6 personen xD
Citaat van svenholtman op 26 maart 2010, 10:08tja, ik zit in een rest klas van de opleiding op t hbo. en nu zijn er ook een aantal niet
lekker rustig en veel interactie in de klas, das wel fijn
tja, ik zit in een rest klas van de opleiding op t hbo. en nu zijn er ook een aantal niet
lekker rustig en veel interactie in de klas, das wel fijn