Café de Download
Citaat van Marciej123 op 8 maart 2010, 15:27Ik chat ook vaak maar vooral veel met Lajos.
Pm me je msn even?
Ik chat ook vaak maar vooral veel met Lajos.
Pm me je msn even?
Citaat van William op 8 maart 2010, 15:32OMFG!! rare actie nummer 4
Even wat slechter nieuws, vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Nu moet ik toch geopereerd worden, een kijkoperatie. Is gelukkig maar een kleine ingreep en het lijkt me opzich ook wel leuk om onder narcose te liggen
OMFG!! rare actie nummer 4
Even wat slechter nieuws, vandaag de hele dag in het ziekenhuis geweest. Nu moet ik toch geopereerd worden, een kijkoperatie. Is gelukkig maar een kleine ingreep en het lijkt me opzich ook wel leuk om onder narcose te liggen
Citaat van Demo op 8 maart 2010, 15:37Ik heb verhalen gehoord dat als je ontwaakt uit narcose dat het lijkt alsof je high bent. Als je geweest bent zou ik er wel wat meer over willen horen
Ik heb verhalen gehoord dat als je ontwaakt uit narcose dat het lijkt alsof je high bent. Als je geweest bent zou ik er wel wat meer over willen horen
Citaat van Tom op 8 maart 2010, 15:41...en het lijkt me opzich ook wel leuk om onder narcose te liggen
Nou, dat zou ik niet verkiezen boven wat ze wel doen: je in een roes brengen.
Uiteindelijk weet je daar vrij weinig meer van, schijnt op zich best wel raar te zijn.
...en het lijkt me opzich ook wel leuk om onder narcose te liggen
Nou, dat zou ik niet verkiezen boven wat ze wel doen: je in een roes brengen. Uiteindelijk weet je daar vrij weinig meer van, schijnt op zich best wel raar te zijn.
Citaat van William op 8 maart 2010, 15:43Ik kan ook kiezen voor een ruggenprik, dan voel ik mijn benen niet en kan ik de operatie zien. Maar dat leek me toch net wat te gek
Ik kan ook kiezen voor een ruggenprik, dan voel ik mijn benen niet en kan ik de operatie zien. Maar dat leek me toch net wat te gek
Citaat van William op 8 maart 2010, 15:43@ die vorige posts..
Haha, weet je wat een rare actie is, dat je 'm nog wel op duken plaatst
🙂
En het kan me niks schelen dat die foto op het forum wordt geplaatst, maar dat is gewoon een naai streek snap je...
Dus verwijder die foto wel weer ff
Gr headsh0t
@ die vorige posts..
Haha, weet je wat een rare actie is, dat je 'm nog wel op duken plaatst 🙂
En het kan me niks schelen dat die foto op het forum wordt geplaatst, maar dat is gewoon een naai streek snap je...
Dus verwijder die foto wel weer ff
Gr headsh0t
Citaat van Tom op 8 maart 2010, 15:46Nee, niet open. Ze boren er 3 gaten in en stoppen er een paar holle buizen door naar binnen. Die operatie zou zelfs nog zonder enige verdoving mogelijk moeten zijn, maar dat zullen ze je niet aandoen.
Nee, niet open. Ze boren er 3 gaten in en stoppen er een paar holle buizen door naar binnen. Die operatie zou zelfs nog zonder enige verdoving mogelijk moeten zijn, maar dat zullen ze je niet aandoen.
Citaat van William op 8 maart 2010, 15:48Jezus... als er iets is dat me kut lijkt is dat het wel
Wanneer is zo een ruggenprik nodig dan?
Gr.
Jezus... als er iets is dat me kut lijkt is dat het wel
Wanneer is zo een ruggenprik nodig dan?
Gr.