do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 387 of 2.047Volgende

Tja, liever niet nee. Maar Tom, moet jij dit ook allemaal weten? of houdt jij je meer bezig met andere chirurgie?

@Headshot

Als iemand bevalt en het doet zo'n verschrikkelijke pijn, dan kunnen ze ook zo'n ruggenprik doen. Verder geen idee, weet Tom vast wel :P

Ik heb 1 keer onder narcose gelegen, Had een schildklier ontsteking ofzo.. ik was misselijk toen het afgelopen was :-[ pfff...

Voor de mensen die het niet geloven wil ik best een foto ervan maken.  ;)

Nee liever niet, ik wil niet ziek worden :P

Met een ruggenprik schakel je alle informatie van en naar de ondergelegen delen van je lichaam uit. Naja, da's niet helemaal waar, maar ga er maar even vanuit. Een ruggenprik is dus handig voor alle operaties of andere invasieve gebeurtenissen aan het lagere gedeelte van het lichaam.

Anyway, dit alles is niet echt wat ik allemaal moet weten. Komt nog of zo, geen idee.

[A]Marciej: da's niet een onbekend probleem hoor. ;) Maar wel zeldzaam, was het acuut?

[A]Marciej: da's niet een onbekend probleem hoor. ;)

Als Docter Tom het zegt ;) Ik zou het niet weten, ik zeg alleen dat ik super misselijk was :P

Grmbl, zie mijn edit. :P Blijkbaar redelijk zeldzaam, ik kende alleen de chronische vorm ervan (Hashimoto).

Tom is goed op weg met zijn studie! Dat wordt een professionele dokter!

Je moet maar eens bij een amateurische dokter komen :s

Es ist zu hoffen. :P

Grmbl, zie mijn edit. :P Blijkbaar redelijk zeldzaam, ik kende alleen de chronische vorm ervan (Hashimoto).

Owh haaha, Umn denk na een paar minuten, de eerste minuten moest ik het nog een beetje beseffen en was ik zo lam als wat :s

VorigePage 387 of 2.047Volgende