do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 385 of 2.047Volgende

Altijd leuk om te doen. ;) Als je ook met die mensen verdergaat, zul je merken dat je op een gegeven moment makkelijk 3 nummers per week kunt instuderen en dan kun je beginnen met optreden voor geld. :)

Dat is even geweldig Robin! Je weet zeker dat je niet in een "rockband" droom zit? Voor het zelfde geld kom je straks op het podium met een "rockband" drumstel. ;)

Maar dat zal zeker wel een kick geven man! Voor 500 man staan is natuurlijk niet niks.

@ Headshot, hoe heb je dat filmpje gemaakt? Had je je telefoon aan je borstzakje genaaid?

... vandaag druk op me werk. Twee zieken... dus ik moet aan de helpdesk  :s

hahaha nou raar genoeg heb ik een elektrisch drumstel, dat we nu gebruiken voor de hele show omdat het voor de techniek veel handiger is. Ipv 5 microfoons die afgesteld moeten worden 2 jack kabels haha. Maar het lijkt dus aardig op een rockband drumkit.

Trouwens, ik fiets naar huis net langs een bord "Voor het zelfde geld heeft u glasvezel in Leusden". Dus wie weet download ik binnekort wel over glasvezel :):)!

haha, leuke update! Ze vonden onze act zo goed dat we als slot act worden neergezet nu :). Dus wij zijn echt als laatste, daarna een praatje van de directeur en dan weer een half nummer van ons als outro terwilj iedereen weg loopt, echt zo vet! Er komt een dvd, zal wel even een stukje knippen en plakken en hem uiteraard hier posten.

haha, leuke update! Ze vonden onze act zo goed dat we als slot act worden neergezet nu :). Dus wij zijn echt als laatste, daarna een praatje van de directeur en dan weer een half nummer van ons als outro terwilj iedereen weg loopt, echt zo vet! Er komt een dvd, zal wel even een stukje knippen en plakken en hem uiteraard hier posten.

Kan niet wachten, Lijkt me vet Robin! O0

Dat wil ik zeker even zien, heb je niet al wat content / opgenomen van de huidige oefeningen? Ik zou het wel even willen horen :)

Voor degene die Lajos als gek willen zien :P

Zie de foto links boven voor de mensen die geen msn hebben.

Dat is lajos (headsh0t) :geheim:

FOTO GEDELETE VANWEGE EEN TREURIGE LAJOS! ;)

Nou die gast links onder staat anders ook een beetje gek tegen die paal te rijden ;)

zitten nou gewoon alle redelijk actieve members met lajos te chatten ? :P

Nou die gast links onder staat anders ook een beetje gek tegen die paal te rijden ;)

Thank you O0

VorigePage 385 of 2.047Volgende