Café de Download
Citaat van Duken op 5 maart 2010, 13:06Ai klote... al hoewel... je bent nu wel veel op het forum denk ik
Lig je op bed te laptoppen of zit je achter de PC?
Ai klote... al hoewel... je bent nu wel veel op het forum denk ik Lig je op bed te laptoppen of zit je achter de PC?
Citaat van William op 5 maart 2010, 13:09Nu even op de pc een filmpje branden. Straks even de laptop en ipod pakken. Maar dat gaat ook snel vervelen, ik ben slechts 1 hdmi-kabeltje verwijdert van xboxen, die wil ook maar niet binnenkomen. Maar ik houd me wel bezig
Nu even op de pc een filmpje branden. Straks even de laptop en ipod pakken. Maar dat gaat ook snel vervelen, ik ben slechts 1 hdmi-kabeltje verwijdert van xboxen, die wil ook maar niet binnenkomen. Maar ik houd me wel bezig
Citaat van Duken op 5 maart 2010, 13:13Dus je verveelt je niet, dat is lekker. Maar als je op een moment komt dat je echt niet weet wat je meer moet doen... denk dan aan mij... dat is voor mij namelijk zo een 5 jaar geleden... toen ik nog geen huisje boompje beestje had. Ik zou me best wel weer eens willen vervelen. Maar momenteel wachten er nog 78978 films op me mediacenter en 91 games voor de PC..... :
Dus je verveelt je niet, dat is lekker. Maar als je op een moment komt dat je echt niet weet wat je meer moet doen... denk dan aan mij... dat is voor mij namelijk zo een 5 jaar geleden... toen ik nog geen huisje boompje beestje had. Ik zou me best wel weer eens willen vervelen. Maar momenteel wachten er nog 78978 films op me mediacenter en 91 games voor de PC..... :
Citaat van William op 5 maart 2010, 13:17Wat heb je toch een zwaar leven, zoveel films kijken en zoveel games die nog uitgespeeld moeten worden. Ik ben nu platoon aan het branden, hopen dat die wat is. Ben de laatste dagen fan van Vietnam-films en dit is de enige die ik nog niet gezien heb.
Wat heb je toch een zwaar leven, zoveel films kijken en zoveel games die nog uitgespeeld moeten worden. Ik ben nu platoon aan het branden, hopen dat die wat is. Ben de laatste dagen fan van Vietnam-films en dit is de enige die ik nog niet gezien heb.
Citaat van William op 5 maart 2010, 13:48ik had plekken op mijn gezicht en ben net naar de huisarts geweest, bleek het krentenbaard te zijn :'( . heb nu zon zalfje gekregen...
ik had plekken op mijn gezicht en ben net naar de huisarts geweest, bleek het krentenbaard te zijn :'( . heb nu zon zalfje gekregen...
Citaat van Duken op 5 maart 2010, 13:50ik had plekken op mijn gezicht en ben net naar de huisarts geweest, bleek het krentenbaard te zijn :'( . heb nu zon zalfje gekregen...
Ai! Dat ziet er vervelend uit bij de google afbeeldingen. Maar "Krentenbaard gaat meestal binnen één tot drie weken vanzelf over. De genezing wordt echter sterk bespoedigd door het lokaal aanbrengen van (een crème of zalf met) antibiotica."
Dus dat is dan weer wel fijn, je bent er weer snel van af. ook jij beterschap
ik had plekken op mijn gezicht en ben net naar de huisarts geweest, bleek het krentenbaard te zijn :'( . heb nu zon zalfje gekregen...
Ai! Dat ziet er vervelend uit bij de google afbeeldingen. Maar "Krentenbaard gaat meestal binnen één tot drie weken vanzelf over. De genezing wordt echter sterk bespoedigd door het lokaal aanbrengen van (een crème of zalf met) antibiotica."
Dus dat is dan weer wel fijn, je bent er weer snel van af. ook jij beterschap
Citaat van Zombymario op 5 maart 2010, 13:54@ Cancan: Beterschap :friends:
Kan zombymario wel goed rijden? Straks gaat hij GTA naspelen met vrienden en de hele stad terroriseren
Z'n spelletje bestaat al namelijk: Zombie Driver. Moet je me je auto allemaal zombies overrijden
@ Cancan: Beterschap :friends:
Kan zombymario wel goed rijden? Straks gaat hij GTA naspelen met vrienden en de hele stad terroriseren
Z'n spelletje bestaat al namelijk: Zombie Driver. Moet je me je auto allemaal zombies overrijden
Citaat van Tom op 5 maart 2010, 13:55...bleek het krentenbaard te zijn...
Yay, Staph Aureus ftw!
@cancan: klote man, botscheuren zijn niet zo leuk. 'k Had ook zoiemand in de klas en bij hem moest het idd geopereerd worden.
...bleek het krentenbaard te zijn...
Yay, Staph Aureus ftw!
@cancan: klote man, botscheuren zijn niet zo leuk. 'k Had ook zoiemand in de klas en bij hem moest het idd geopereerd worden.
Citaat van William op 5 maart 2010, 16:29Damn, daar wordt je ook niet echt vrolijk van
Hoop dat het snel over gaat, en beterschap ook namens mij
Damn, daar wordt je ook niet echt vrolijk van Hoop dat het snel over gaat, en beterschap ook namens mij
Citaat van Tom op 5 maart 2010, 18:38Een vriend van mij en niet minder belangrijk mijn zakenpartner heeft de Nederlandse finales van de Imagine Cup gewonnen!
Nu mag z'n team in Juli naar Polen voor het WK.
http://www.microsoft.com/netherlands/nieuws/nieuwsbericht.aspx?id=312
Een vriend van mij en niet minder belangrijk mijn zakenpartner heeft de Nederlandse finales van de Imagine Cup gewonnen! Nu mag z'n team in Juli naar Polen voor het WK.
http://www.microsoft.com/netherlands/nieuws/nieuwsbericht.aspx?id=312