do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 383 of 2.047Volgende

Geweldig man! Ga je ook mee? Als zakenpartner is er vast wel wat te regelen. Toch erg leuk dat hij het voor elkaar bokst :)

Gister naar de Rijks Universiteit Groningen geweest, mee gelopen met Bedrijfs economie. Erg leuke studie, grote kans dat die het word als luchtmacht niet door gaat. Daarna Recht & ICT gedaan, ook zeer interessant omdat het heel actueel is, en nog veel meer actueel word in de toekomst. Maar toch minder leuk als bedrijfseconomie :).

Er werden ook vragen gesteld onder andere over downloaden, nou die wist ik natuurlijk allemaal foutloos te beantwoorden  ;D

Zuid Afrika lijkt me geweldig! Lucky bastard, naast zo'n stoere baan ook nog even op kosten van zijn baas naar WK.

wat wil je doen bij de luchtmacht?

Vliegenier, liefst F16 OF JSF tegen die tijd.

Een vriend van mij en niet minder belangrijk mijn zakenpartner heeft de Nederlandse finales van de Imagine Cup gewonnen! :) Nu mag z'n team in Juli naar Polen voor het WK. :D

http://www.microsoft.com/netherlands/nieuws/nieuwsbericht.aspx?id=312

Zuid Afrika lijkt me geweldig! Lucky bastard, naast zo'n stoere baan ook nog even op kosten van zijn baas naar WK.

Niet het WK voetbal.. :P

Geweldig man! Ga je ook mee? Als zakenpartner is er vast wel wat te regelen. Toch erg leuk dat hij het voor elkaar bokst :)

Nop, dat mag 'ie lekker zelf doen. :P Ik heb toch geen verstand van die zaken. ;)

@hierboven: lol!

Ow, in Polen. Dan ben ik wat minder jaloers :P

mmmm gaap... ik sta op schiphol te wachten in de auto tot me zwager land. duurt weer zo lang, ik ga maar youtuben op me gsm....

Ik word gek van TPB, hebben jullie ook steeds 'search engine overloaded'? :/

VorigePage 383 of 2.047Volgende