Café de Download
Citaat van Zombymario op 5 maart 2010, 07:07Zou ik wel willen maar mag niet. Gaat slecht samen met me medicijnen. Maar ik kan nog altijd wel roken (wat ik ook niet ga doen).
Zou ik wel willen maar mag niet. Gaat slecht samen met me medicijnen. Maar ik kan nog altijd wel roken (wat ik ook niet ga doen).
Citaat van Zombymario op 5 maart 2010, 07:28Bedankt! En ik zie al in me profiel dat ik een taart heb gekregen ;D
Bedankt! En ik zie al in me profiel dat ik een taart heb gekregen ;D
Citaat van Zombymario op 5 maart 2010, 07:30Bedankt. Ben ik net zo oud als jij, toch Latin?
Bedankt. Ben ik net zo oud als jij, toch Latin?
Citaat van Duken op 5 maart 2010, 07:35Eigenlijk hoort dit in het gefeliciteerd topic hé
Maar goed, dit blijft het Cafe waar alles spreekbaar moet zijn en 16 jaar is tenslotte een mooie leeftijd. Wat ga je doen? Scooter of verstandig doorsparen voor een auto?
Eigenlijk hoort dit in het gefeliciteerd topic hé
Maar goed, dit blijft het Cafe waar alles spreekbaar moet zijn en 16 jaar is tenslotte een mooie leeftijd. Wat ga je doen? Scooter of verstandig doorsparen voor een auto?
Citaat van Zombymario op 5 maart 2010, 07:46Scooter word erg duur. Je betaald voor de theorie dacht ik 35 euro. Dat is goed maar dan hebben ze sinds 1 maart of zo een praktijk gedeelte verplicht gemaakt. En dat praktijk gedeelte kost meer dan 300 euro. Want dan ga je dus net als auto examen in de stad op een scooter rijden i.p.v. een auto en dan moet je daar proef rijden. Dus dat hele scooter examen word dus zeg maar 335 gemiddeld. En als je zakt voor je praktijk dan mag je het opnieuw doen maar dan mag je weer 300 eurie betalen. En dan komen ook nog, als je het heb gehaald, de kosten van een scooter, verzekering, en alle ander kosten erbij. Dus dat is te duur
En een auto? Ik weet het nog niet.
Scooter word erg duur. Je betaald voor de theorie dacht ik 35 euro. Dat is goed maar dan hebben ze sinds 1 maart of zo een praktijk gedeelte verplicht gemaakt. En dat praktijk gedeelte kost meer dan 300 euro. Want dan ga je dus net als auto examen in de stad op een scooter rijden i.p.v. een auto en dan moet je daar proef rijden. Dus dat hele scooter examen word dus zeg maar 335 gemiddeld. En als je zakt voor je praktijk dan mag je het opnieuw doen maar dan mag je weer 300 eurie betalen. En dan komen ook nog, als je het heb gehaald, de kosten van een scooter, verzekering, en alle ander kosten erbij. Dus dat is te duur
En een auto? Ik weet het nog niet.
Citaat van William op 5 maart 2010, 08:47Kan zombymario wel goed rijden? Straks gaat hij GTA naspelen met vrienden en de hele stad terroriseren
Kan zombymario wel goed rijden? Straks gaat hij GTA naspelen met vrienden en de hele stad terroriseren
Citaat van Duken op 5 maart 2010, 09:31Naja, aan zijn nick te zien zou hij goed moeten kunnen karten (mario) in een stad vol zombys. Ik heb er alle vertrouwen in
Naja, aan zijn nick te zien zou hij goed moeten kunnen karten (mario) in een stad vol zombys. Ik heb er alle vertrouwen in
Citaat van William op 5 maart 2010, 12:36Slecht nieuws, ik dacht dat mijn knie slechts een kneuzing was en dat het na een weekje rusten wel weer over was. Nu ben ik hard genaaid door die huisarts die mij dit heeft aangepraat, het is namelijk veel erger. Ik heb blijkbaar veel speling in mijn knieën, en nu waar ik op gevallen ben nog erger. Daarnaast heb ik waarschijnlijk iets gescheurt of een fractuur in mijn knie wat misschien geopereerd moet worden. Nu heb ik een week gerust, maar ik moest juist meteen fysiotherapie. Nu even afwachten...
Slecht nieuws, ik dacht dat mijn knie slechts een kneuzing was en dat het na een weekje rusten wel weer over was. Nu ben ik hard genaaid door die huisarts die mij dit heeft aangepraat, het is namelijk veel erger. Ik heb blijkbaar veel speling in mijn knieën, en nu waar ik op gevallen ben nog erger. Daarnaast heb ik waarschijnlijk iets gescheurt of een fractuur in mijn knie wat misschien geopereerd moet worden. Nu heb ik een week gerust, maar ik moest juist meteen fysiotherapie. Nu even afwachten...