do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 380 of 2.047Volgende

Ik moet voor school een tijdschrift maken. Met 2 mensen die niet kunnen samenwerken.  :(

Pff dat is klote. Met nask zit ik naast een klote jong die alles zelf wil doen :S Stomme vaste plekken.

Hoef je wel zelf niets meer te doen. :P

Maar onthoud minder voor het proefwerk...

Ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd. Maar dit was dus ons programma in Polen

Zondag 21 feb (Berlijn): Busreis, Haus am Wannsee, Rijksdag, Stadswandeling Berlijn, Hotel Berlijn

Maandag 22 feb (Krakow): Busreis, Eten in Pools restaurant, Hotel

Dinsdag 23 feb (Krakow): Zoutmijn, Wawelheuvel (Paleis + Kathedraal), Mariakerk

Woensdag 24 feb (Krakow): Stadswandeling door voormalige Joodse ghetto, febriek uit Schindlers list, 2x een joodse synagoge, Communitische (restaurant, wandeling, tramrit, appartement, Trabant ritje)

Donderdag 25 feb (Krakow): Auschwitz, Joods restaurant

Vrijdag 26 feb: terugreis

Binnenkort uitgebreider verslag + foto's (we krijgen een dvd met allemaal foto's, daar van komen er wel een paar op)

Maar onthoud minder voor het proefwerk...

Heb in me klas ook zo'n mongol zitte, we moesten wat doen voor Techniek en die kut wou alles alleen doen :s

Ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd. Maar dit was dus ons programma in Polen

Zondag 21 feb (Berlijn): Busreis, Haus am Wannsee, Rijksdag, Stadswandeling Berlijn, Hotel Berlijn

Maandag 22 feb (Krakow): Busreis, Eten in Pools restaurant, Hotel

Dinsdag 23 feb (Krakow): Zoutmijn, Wawelheuvel (Paleis + Kathedraal), Mariakerk

Woensdag 24 feb (Krakow): Stadswandeling door voormalige Joodse ghetto, febriek uit Schindlers list, 2x een joodse synagoge, Communitische (restaurant, wandeling, tramrit, appartement, Trabant ritje)

Donderdag 25 feb (Krakow): Auschwitz, Joods restaurant

Vrijdag 26 feb: terugreis

Binnenkort uitgebreider verslag + foto's (we krijgen een dvd met allemaal foto's, daar van komen er wel een paar op)

Klinkt erg interessant & leuk! :)

Ziet er inderdaad heel leuk uit. :) Neem een goed fototoestel mee! :P

Vandaag jarig (16 geworden) !!!  :dans2: :banaan:

Maar ik vier het zondag pas.

Gefeliciteerd! :D 😀

En maar veel bier zuipen he.. :P

VorigePage 380 of 2.047Volgende