Café de Download
Citaat van Erwin. op 2 maart 2010, 19:55heey jongens slecht nieuws....
door de aardbeving op chilli kunnen we per dag 1,26 microseconde minder lang gamen...
dat komt doordat de aardas 8 cm veschoven is en de aarde sneller draait
vond al dat ik de laatste tijd snel misselijk was nu weet ik hoe dat komt
heey jongens slecht nieuws....
door de aardbeving op chilli kunnen we per dag 1,26 microseconde minder lang gamen...
dat komt doordat de aardas 8 cm veschoven is en de aarde sneller draait
vond al dat ik de laatste tijd snel misselijk was nu weet ik hoe dat komt
Citaat van William op 2 maart 2010, 20:02haha, als er nog meer zware aardbevingen komt loopt iedereen straks te kotsen XD
zou dat eigenlijk kunnen? ???
haha, als er nog meer zware aardbevingen komt loopt iedereen straks te kotsen XD
zou dat eigenlijk kunnen? ???
Citaat van Duken op 2 maart 2010, 20:52Hehe, wat een dwasevraag weer :
Maar even over het Cafe gesproken, Ik ben even aan een biertje om te proosten op de 1ste verjaardag van mijn zoontje
Hehe, wat een dwasevraag weer :
Maar even over het Cafe gesproken, Ik ben even aan een biertje om te proosten op de 1ste verjaardag van mijn zoontje
Citaat van William op 3 maart 2010, 08:53http://www.youtube.com/..watch?v=-919TcC9lFg#
Kan iedereen dit filmpje even kijken?? Is een filmpje over globalisering. Wie de meeste views haalt krijgt een prijs, dus wil iedereen even stemmen, reactie achterlaten en ff nog een paar keer op F5 drukken..
Wel eventjes -=- tussen you en tube weghalen, ik heb dit gedaan omdat anders het filmpje hier komt.. Dan krijg je geen views volgens mij..
Alvast bedankt..
http://www.youtube.com/..watch?v=-919TcC9lFg#
Kan iedereen dit filmpje even kijken?? Is een filmpje over globalisering. Wie de meeste views haalt krijgt een prijs, dus wil iedereen even stemmen, reactie achterlaten en ff nog een paar keer op F5 drukken..
Wel eventjes -=- tussen you en tube weghalen, ik heb dit gedaan omdat anders het filmpje hier komt.. Dan krijg je geen views volgens mij..
Alvast bedankt..
Citaat van William op 3 maart 2010, 09:33Heb geen youtube-account dus reageer hier even. Ik heb het filmpje helemaal afgekeken en ik vond het best interessant. Audio was wat minder, maar dat is ook niet te doen zonder budget. De ondertiteling hielp daarom goed. Knap gemaakt dus O0
Heb geen youtube-account dus reageer hier even. Ik heb het filmpje helemaal afgekeken en ik vond het best interessant. Audio was wat minder, maar dat is ook niet te doen zonder budget. De ondertiteling hielp daarom goed. Knap gemaakt dus O0
Citaat van William op 3 maart 2010, 15:44Ok, bedankt..
Je hebt em dus wel op Youtube.nl gekeken?
Want anders schijnen er geen hits bij te komen.. :s
Dit is dus eigenlijk ook gelijk een oproep voor iedereen of die em niet in dit scherm wil kijken, maar gewoon op YouTube
Ok, bedankt..
Je hebt em dus wel op Youtube.nl gekeken?
Want anders schijnen er geen hits bij te komen.. :s
Dit is dus eigenlijk ook gelijk een oproep voor iedereen of die em niet in dit scherm wil kijken, maar gewoon op YouTube