Café de Download
Citaat van Zombymario op 22 februari 2010, 08:27Zo, die heeft wel veel speelgoed. Had ik maar zo veel op zijn leeftijd. Je verwendt hem goed DukeN
Zo, die heeft wel veel speelgoed. Had ik maar zo veel op zijn leeftijd. Je verwendt hem goed DukeN
Citaat van William op 22 februari 2010, 09:48Haha, ik vind het altijd leuk om te zien dat ze plezier hebben ;D
Verwennen is niet zo erg opzich, als ze het maar na hun zin hebben
Haha, ik vind het altijd leuk om te zien dat ze plezier hebben ;D
Verwennen is niet zo erg opzich, als ze het maar na hun zin hebben
Citaat van Duken op 22 februari 2010, 14:01Hahah leuk om te horen dat iedereen hem zo lief vind. Bedankt bedankt!!! Ik zal nog wel een recente foto plaatsen O0
Hahah leuk om te horen dat iedereen hem zo lief vind. Bedankt bedankt!!! Ik zal nog wel een recente foto plaatsen O0
Citaat van Tom op 22 februari 2010, 17:21Ik kreeg zonet studievragen over Sesamstraat... Hoe diep kunnen we zinken zeg.
Het gaat om het volgende stukje:
Wat ziet men hier?
a) Overwaardige denkbeelden
Preoccupatie
c) Dwanggedachten
Ik kreeg zonet studievragen over Sesamstraat... Hoe diep kunnen we zinken zeg. Het gaat om het volgende stukje:
Wat ziet men hier?
Preoccupatie
c) Dwanggedachten
Citaat van Zombymario op 22 februari 2010, 17:36Ik denk A
Ik denk A
Citaat van Duken op 23 februari 2010, 08:09Ik kreeg zonet studievragen over Sesamstraat... Hoe diep kunnen we zinken zeg.
Wat ziet men hier?
Preoccupatie
c) Dwanggedachten
Alle drie zou ik zeggen, maar wat heeft dit nou met je studie te maken Tom? Beetje ver gezocht lijkt mij zo.
Ik kreeg zonet studievragen over Sesamstraat... Hoe diep kunnen we zinken zeg.
Wat ziet men hier?
Preoccupatie
c) Dwanggedachten
Alle drie zou ik zeggen, maar wat heeft dit nou met je studie te maken Tom? Beetje ver gezocht lijkt mij zo.