Café de Download
Citaat van William op 21 februari 2010, 21:18De kans is natuurlijk groot dat het een onschuldig verkoudheidje, griepje of wat ook is, maar toch wil ik even wijzen op de kans dat het een geval van RSV betreft. Let goed op of het niet verergert in de vorm van benauwdheid. Mocht hij ernstig benauwd worden en er grauwig uit gaan zien, bel dan de huisartsenpost. Maar goed, ouwe koek dit, denk ik?
Toch handig, een member die geneeskunde studeert..
Maar beterschap inderdaad.
De kans is natuurlijk groot dat het een onschuldig verkoudheidje, griepje of wat ook is, maar toch wil ik even wijzen op de kans dat het een geval van RSV betreft. Let goed op of het niet verergert in de vorm van benauwdheid. Mocht hij ernstig benauwd worden en er grauwig uit gaan zien, bel dan de huisartsenpost. Maar goed, ouwe koek dit, denk ik?
Toch handig, een member die geneeskunde studeert..
Maar beterschap inderdaad.
Citaat van Marciej123 op 22 februari 2010, 00:49En nederland heeft er een gouden plak bij! Ireen Wust! O0 Super gereden!
Post samenvoeging: 22 februari 2010, 01:56:36
Nieuwe handleiding voor het kopieeren van DVD's via CloneDVD toegevoegd! O0
Duken, Er staat een typfoutje
2e zin van nadelen. Megt* moet Met zijn
En nederland heeft er een gouden plak bij! Ireen Wust! O0 Super gereden!
Post samenvoeging: 22 februari 2010, 01:56:36
Nieuwe handleiding voor het kopieeren van DVD's via CloneDVD toegevoegd! O0
Duken, Er staat een typfoutje
2e zin van nadelen. Megt* moet Met zijn
Citaat van William op 22 februari 2010, 02:31Sterkte met je zoon DukeN. En het was idd een top prestatie van Irene. Zat weer op het puntje van me stoel bij de 1na laatste race.
Sterkte met je zoon DukeN. En het was idd een top prestatie van Irene. Zat weer op het puntje van me stoel bij de 1na laatste race.
Citaat van Duken op 22 februari 2010, 07:24Bedankt allemaal! Erg lief van jullie.
@ Tom, bedankt voor de melding, ik zal er wel naar kijken. Al word ik vaak juist ongerust over de berichten die ik op het internet lees. Het is tenslotte vaak zo dat men niet op het internet een griepje plaatst. Zoals, mijn kleine was 4 dagen ziek en is nu weer beter. Veelal lees je nu; Mijn kleine was een paar dagen ziek en nu is het dramatisch etc....
Bedankt allemaal! Erg lief van jullie.
@ Tom, bedankt voor de melding, ik zal er wel naar kijken. Al word ik vaak juist ongerust over de berichten die ik op het internet lees. Het is tenslotte vaak zo dat men niet op het internet een griepje plaatst. Zoals, mijn kleine was 4 dagen ziek en is nu weer beter. Veelal lees je nu; Mijn kleine was een paar dagen ziek en nu is het dramatisch etc....
Citaat van William op 22 februari 2010, 07:50Ook beterschap namens mij, en ik zie net dat hij nu al bijna 1 jaar is, gaat snel, ik weet nog dat het "hoera, papa, topic" een van de eerste topics was die ik een beetje volgde
Ook beterschap namens mij, en ik zie net dat hij nu al bijna 1 jaar is, gaat snel, ik weet nog dat het "hoera, papa, topic" een van de eerste topics was die ik een beetje volgde
Citaat van Duken op 22 februari 2010, 08:03Jep zondag geven we ze eerste verjaardagsfeest. Bizar hoe snel de tijd is gevolgen. Nu kruipt hij de kamer rond, staat tegen alles aan, brabbelt hier en daar en is gek op alles met knopjes. Mijn mediacenter heeft het zwaar te voortduren
Ik ben ook verzot op hem. Even een foto (wel van dec 2009, hij is alweer een stuk groter en wijzer
)
Jep zondag geven we ze eerste verjaardagsfeest. Bizar hoe snel de tijd is gevolgen. Nu kruipt hij de kamer rond, staat tegen alles aan, brabbelt hier en daar en is gek op alles met knopjes. Mijn mediacenter heeft het zwaar te voortduren
Ik ben ook verzot op hem. Even een foto (wel van dec 2009, hij is alweer een stuk groter en wijzer )
Citaat van Marciej123 op 22 februari 2010, 08:04Das echt lief! :love:
Das echt lief! :love:
Citaat van William op 22 februari 2010, 08:05vrolijke jongen O0
maar zit hij echt de hele tijd aan je mediacenter ? zo vader zo zoon zullen we maar zeggen
vrolijke jongen O0
maar zit hij echt de hele tijd aan je mediacenter ? zo vader zo zoon zullen we maar zeggen