Café de Download
Citaat van Marciej123 op 21 februari 2010, 17:45Of je pakt de ladder van de buren en gaat op hun huis zitten
Schiet vervolgens tegen iemand z'n wang, Probeer je via het schuurtje dat er achter stond te "ontsnappen" glij je op je bek & krijg je een uitbrander van de fietser + buren ;D ( was toen 10 jaar ofzo) haha
Of je pakt de ladder van de buren en gaat op hun huis zitten Schiet vervolgens tegen iemand z'n wang, Probeer je via het schuurtje dat er achter stond te "ontsnappen" glij je op je bek & krijg je een uitbrander van de fietser + buren ;D ( was toen 10 jaar ofzo) haha
Citaat van William op 21 februari 2010, 17:48[A] Markey
Maak je die van PVC-buizen??Ik maakte die altijd van kranten.. xD
De schieter wel, de pijltjes maak je van kranten
[A] Markey
Maak je die van PVC-buizen??Ik maakte die altijd van kranten.. xD
De schieter wel, de pijltjes maak je van kranten
Citaat van William op 21 februari 2010, 19:17Zo... vanmiddag terug gekomen van vakantie! Hoeveel wil je in 1 week doen? Dresden, Praag en Berlijn gezien! Leuk huisje gehad net buiten Dresden, best veel sneeuw!
De zaterdagavond uit was niet echt een succes, kan me niet meer herinneren hoe ik thuis ben gekomen :-[
Zo... vanmiddag terug gekomen van vakantie! Hoeveel wil je in 1 week doen? Dresden, Praag en Berlijn gezien! Leuk huisje gehad net buiten Dresden, best veel sneeuw!
De zaterdagavond uit was niet echt een succes, kan me niet meer herinneren hoe ik thuis ben gekomen :-[
Citaat van Duken op 21 februari 2010, 19:34Klinkt gezellig Bartjuhh.
Mijn kleine heeft zo een 40 graden koorts en het snot loopt er uit alle kanten uit. Zo sneu
Hij slaap dus niet zo lekker, erg zielig.
Klinkt gezellig Bartjuhh.
Mijn kleine heeft zo een 40 graden koorts en het snot loopt er uit alle kanten uit. Zo sneu Hij slaap dus niet zo lekker, erg zielig.
Citaat van Tom op 21 februari 2010, 19:57Mijn kleine heeft zo een 40 graden koorts en het snot loopt er uit alle kanten uit. Zo sneu
Hm, 40 graden valt nog best mee voor een baby, maar prettig is het natuurlijk niet. Zie je nog andere dingen bij hem, zoals benauwdheid, hoesten of piepende uitademing? Wens hem in ieder geval beterschap van me.
Mijn kleine heeft zo een 40 graden koorts en het snot loopt er uit alle kanten uit. Zo sneu
Hm, 40 graden valt nog best mee voor een baby, maar prettig is het natuurlijk niet. Zie je nog andere dingen bij hem, zoals benauwdheid, hoesten of piepende uitademing? Wens hem in ieder geval beterschap van me.
Citaat van Duken op 21 februari 2010, 20:06Doe ik Tom, bedankt
Maar idd, benauwd en vervelende hoest. Ze ogen zijn ook ontstoken en bij blijft snotteren. Lijkt dus op een griep. Maar hij knuffelt nu wel lekker :knuffel:
Doe ik Tom, bedankt
Maar idd, benauwd en vervelende hoest. Ze ogen zijn ook ontstoken en bij blijft snotteren. Lijkt dus op een griep. Maar hij knuffelt nu wel lekker :knuffel:
Citaat van Tom op 21 februari 2010, 20:10De kans is natuurlijk groot dat het een onschuldig verkoudheidje, griepje of wat ook is, maar toch wil ik even wijzen op de kans dat het een geval van RSV betreft. Let goed op of het niet verergert in de vorm van benauwdheid. Mocht hij ernstig benauwd worden en er grauwig uit gaan zien, bel dan de huisartsenpost. Maar goed, ouwe koek dit, denk ik?
De kans is natuurlijk groot dat het een onschuldig verkoudheidje, griepje of wat ook is, maar toch wil ik even wijzen op de kans dat het een geval van RSV betreft. Let goed op of het niet verergert in de vorm van benauwdheid. Mocht hij ernstig benauwd worden en er grauwig uit gaan zien, bel dan de huisartsenpost. Maar goed, ouwe koek dit, denk ik?
Citaat van Marciej123 op 21 februari 2010, 21:12Beterschap voor je zoon DukeN!
Beterschap voor je zoon DukeN!