do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 369 of 2.047Volgende

Maak je die van PVC-buizen??

Ik maakte die altijd van kranten.. xD

Om pijltjes mee te schieten van uit de struiken op fietsers

Of je pakt de ladder van de buren en gaat op hun huis zitten :) Schiet vervolgens tegen iemand z'n wang, Probeer je via het schuurtje dat er achter stond te "ontsnappen" glij je op je bek & krijg je een uitbrander van de fietser + buren ;D ( was toen 10 jaar ofzo) haha

[A] Markey

Maak je die van PVC-buizen??

Ik maakte die altijd van kranten.. xD

De schieter wel, de pijltjes maak je van kranten ;)

Zo... vanmiddag terug gekomen van vakantie! Hoeveel wil je in 1 week doen? Dresden, Praag en Berlijn gezien! Leuk huisje gehad net buiten Dresden, best veel sneeuw!

De zaterdagavond uit was niet echt een succes, kan me niet meer herinneren hoe ik thuis ben gekomen  :-[

Klinkt gezellig Bartjuhh.

Mijn kleine heeft zo een 40 graden koorts en het snot loopt er uit alle kanten uit. Zo sneu :( Hij slaap dus niet zo lekker, erg zielig.

Mijn kleine heeft zo een 40 graden koorts en het snot loopt er uit alle kanten uit. Zo sneu :( Hij slaap dus niet zo lekker, erg zielig.

Hm, 40 graden valt nog best mee voor een baby, maar prettig is het natuurlijk niet. Zie je nog andere dingen bij hem, zoals benauwdheid, hoesten of piepende uitademing? Wens hem in ieder geval beterschap van me. :P

Doe ik Tom, bedankt ;)

Maar idd, benauwd en vervelende hoest. Ze ogen zijn ook ontstoken en bij blijft snotteren. Lijkt dus op een griep. Maar hij knuffelt nu wel lekker  :knuffel:

De kans is natuurlijk groot dat het een onschuldig verkoudheidje, griepje of wat ook is, maar toch wil ik even wijzen op de kans dat het een geval van RSV betreft. Let goed op of het niet verergert in de vorm van benauwdheid. Mocht hij ernstig benauwd worden en er grauwig uit gaan zien, bel dan de huisartsenpost. Maar goed, ouwe koek dit, denk ik? :)

Beterschap voor je zoon DukeN! ;)

VorigePage 369 of 2.047Volgende