Café de Download
Citaat van svenholtman op 23 februari 2010, 18:01net editie NL gekeken, lieten ze dit filmpje net zien.
heel mooi om naar te luisteren:
net editie NL gekeken, lieten ze dit filmpje net zien.
heel mooi om naar te luisteren:
Citaat van Zombymario op 24 februari 2010, 09:14Vind het orgineel zelf leuker. Heb het niet zo me deze.
Vind het orgineel zelf leuker. Heb het niet zo me deze.
Citaat van William op 25 februari 2010, 06:52Ik heb een goede site gevonden waar je alle bier aanbiedingen kan zien, erg handig
3 kratten van 12 flesjes Bavaria bij de Coop voor 10 euro
Das 0,25 cent per flesje, en dat is niet duur
Ik heb een goede site gevonden waar je alle bier aanbiedingen kan zien, erg handig
3 kratten van 12 flesjes Bavaria bij de Coop voor 10 euro
Das 0,25 cent per flesje, en dat is niet duur
Citaat van Duken op 25 februari 2010, 07:33Nice nummertje, mooi gemaakt met al die zangers.
@ Headshot dat is geen geld, maar ja dan heb je wel Bavaria...
Nice nummertje, mooi gemaakt met al die zangers.
@ Headshot dat is geen geld, maar ja dan heb je wel Bavaria...
Citaat van William op 25 februari 2010, 08:55Ja oke, maar als ik mocht kiezen tussen cola en bavaria op een feestje koos ik voor bavaria.
Wat een vergelijking ook... :s
Ja oke, maar als ik mocht kiezen tussen cola en bavaria op een feestje koos ik voor bavaria.
Wat een vergelijking ook... :s
Citaat van William op 25 februari 2010, 15:45Nice nummertje, mooi gemaakt met al die zangers.
[A] Headshot dat is geen geld, maar ja dan heb je wel Bavaria...
Wellicht zitten hier mensen op het forum die zich nu beledigd voelen door jouw uitspraak. Bavaria is wel ons bier he!
Wellicht zitten hier mensen op het forum die zich nu beledigd voelen door jouw uitspraak. Bavaria is wel ons bier he!
Citaat van William op 25 februari 2010, 16:33Nice nummertje, mooi gemaakt met al die zangers.
Bavaria is best lekker.
Bij ons in de super heb je van die witte blikken van een halve liter waar Beer opstaat voor 50 cent die zijn ook best goed te drinken
Bavaria is best lekker.
Bij ons in de super heb je van die witte blikken van een halve liter waar Beer opstaat voor 50 cent die zijn ook best goed te drinken