Café de Download
Citaat van William op 9 februari 2010, 21:40Kijk, het zit zo: Eerst komen er een paar vrienden naar mijn huis (ik woon in de stad), een daarvan brengt een fles goldstrike mee om thuis op te drinken, daarna gaan we de stad in. Met carnaval moet je hier met speciale bonnen betalen die je per 12 stuks koopt, ik koop er denk ik ook maar twaalf = twaalf bier
alvast brdankt voor jullie tips
Kijk, het zit zo: Eerst komen er een paar vrienden naar mijn huis (ik woon in de stad), een daarvan brengt een fles goldstrike mee om thuis op te drinken, daarna gaan we de stad in. Met carnaval moet je hier met speciale bonnen betalen die je per 12 stuks koopt, ik koop er denk ik ook maar twaalf = twaalf bier
alvast brdankt voor jullie tips
Citaat van Robin op 9 februari 2010, 21:51Geloof me, als je thuis bier drinkt en met z'n 3en een fles goldstrike opdrinkt heb je bij lange na geen 12 bier nodig op dat feestje
Eerder een cola of een hambruger. Haha, ohja DE TIP voor het draaierige gevoel:
Een been naast het bed laten bungelen/op de grond zetten en het draaierige gevoel is weg!
Geloof me, als je thuis bier drinkt en met z'n 3en een fles goldstrike opdrinkt heb je bij lange na geen 12 bier nodig op dat feestje Eerder een cola of een hambruger. Haha, ohja DE TIP voor het draaierige gevoel:
Een been naast het bed laten bungelen/op de grond zetten en het draaierige gevoel is weg!
Citaat van William op 9 februari 2010, 21:56Ok bedankt! Is het draaierige ook meteen weg als je gekotst hebt? Wel of niet veel eten van te voren?
Ok bedankt! Is het draaierige ook meteen weg als je gekotst hebt? Wel of niet veel eten van te voren?
Citaat van William op 9 februari 2010, 21:57Nog een paar 'slimme' tips:
-Als je je kleren niet meer uit krijgt, houdt ze dan aan.
-Krijg je last van brandend maagzuur, gebruik gaviscon.
-Eet na het stappen NOOIT een Dürüm.
-Aspirientjes en paracetamols helpen niet tegen een kater.
-Val niet in slaap tijdens het pissen (spreek uit ervaring)
Nog een paar 'slimme' tips:
Citaat van William op 9 februari 2010, 22:13Heb geen gaviscon, mag friet wel?
Ik mag tot een uurnmaar moet de volgende dag wel om 7 uur op vakantie… en ik wordt al wagenziek van me zelf, laat staan na zon avond
Heb geen gaviscon, mag friet wel?
Ik mag tot een uurnmaar moet de volgende dag wel om 7 uur op vakantie… en ik wordt al wagenziek van me zelf, laat staan na zon avond
Citaat van Pctje op 9 februari 2010, 22:14Nog een paar 'slimme' tips:
De vet gedrukte ff uitleggen...
Doe ik wel es. Ik vind juist prima om dat te doen.
Nog een paar 'slimme' tips:
De vet gedrukte ff uitleggen...
Doe ik wel es. Ik vind juist prima om dat te doen.
Citaat van William op 9 februari 2010, 22:18Vind Dürüm kei lekker, maar ik krijg daar zo'n verschrikkelijke buikpijn van. Zeker bij het stappen is dat geen goede combo.
Vind Dürüm kei lekker, maar ik krijg daar zo'n verschrikkelijke buikpijn van. Zeker bij het stappen is dat geen goede combo.