Café de Download
Citaat van William op 8 februari 2010, 18:47Carnaval is echt super! De muziek is alleen wel echt verschrikkelijk, maar het hoort erbij.
Carnaval is echt super! De muziek is alleen wel echt verschrikkelijk, maar het hoort erbij.
Citaat van William op 8 februari 2010, 19:36Verklede en bier drinken is idd gezellig maar die muziek is gewoon :biggun: Misschien dat ik wel even naar de kroeg ga om te kijken
Verklede en bier drinken is idd gezellig maar die muziek is gewoon :biggun: Misschien dat ik wel even naar de kroeg ga om te kijken
Citaat van William op 8 februari 2010, 20:54http://stichtingvastenavend.nl/vastenavend2009/index.html
Muziek bij ons
http://stichtingvastenavend.nl/vastenavend2009/index.html
Muziek bij ons
Citaat van William op 9 februari 2010, 08:49Verklede en bier drinken is idd gezellig maar die muziek is gewoon :biggun: Misschien dat ik wel even naar de kroeg ga om te kijken
Niemand luistert naar die muziek nuchter.
Verklede en bier drinken is idd gezellig maar die muziek is gewoon :biggun: Misschien dat ik wel even naar de kroeg ga om te kijken
Niemand luistert naar die muziek nuchter.
Citaat van Duken op 9 februari 2010, 09:56precies, deze muziek is gewoon om lekker mee te stampen met bier en bier en bier
je moet gewoon niet luisteren maar je laten meevaren
precies, deze muziek is gewoon om lekker mee te stampen met bier en bier en bier je moet gewoon niet luisteren maar je laten meevaren
Citaat van William op 9 februari 2010, 20:16Ik mag zaterdag voor het eerst uit, hoe kan ik voorkomen dat ik zo'n draaierig gevoel krijg als ik in bed ga liggen?!
Ik mag zaterdag voor het eerst uit, hoe kan ik voorkomen dat ik zo'n draaierig gevoel krijg als ik in bed ga liggen?!
Citaat van Pctje op 9 februari 2010, 20:46Niet te veel drinken.
Mocht je toch het gevoel hebben.
Ik ga altijd eerst vanuit een luie stoel tv kyken. Met wat te vreten bij me. Mocht ik al weten dat ik hard naar de klote ga dan zet ik alvast een emmer op mn kamer neer (voordat ik ga stappen) en dan gewoon alsk thuis kom boem mn bed in. Meestal emmer niet nodig. Maar VOORAL niet opstaan tussen door en je bent nog zat. Dat is een afrader.
Niet te veel drinken.
Mocht je toch het gevoel hebben.
Ik ga altijd eerst vanuit een luie stoel tv kyken. Met wat te vreten bij me. Mocht ik al weten dat ik hard naar de klote ga dan zet ik alvast een emmer op mn kamer neer (voordat ik ga stappen) en dan gewoon alsk thuis kom boem mn bed in. Meestal emmer niet nodig. Maar VOORAL niet opstaan tussen door en je bent nog zat. Dat is een afrader.
Citaat van William op 9 februari 2010, 21:26haha, geweldig. Dat draaierig gevoel, je moet niet je ogen dicht doen, gewoon half uurtje tv kijken met een zak chips. Maar als je gewoon uitgaat krijg ke dat niet, tenzij je van tevoren 2 uur gaat mexxen (veel kotservaring mee). Voor de rest moet je uitkijken dat je je bed niet onderkotst, beter ga je even boven de wc hangen.
Maar je moet niet minder gaan drinken om dat gevoel, gewoon stoppen wanneer je genoeg hebt gehad.
haha, geweldig. Dat draaierig gevoel, je moet niet je ogen dicht doen, gewoon half uurtje tv kijken met een zak chips. Maar als je gewoon uitgaat krijg ke dat niet, tenzij je van tevoren 2 uur gaat mexxen (veel kotservaring mee). Voor de rest moet je uitkijken dat je je bed niet onderkotst, beter ga je even boven de wc hangen.
Maar je moet niet minder gaan drinken om dat gevoel, gewoon stoppen wanneer je genoeg hebt gehad.