Café de Download
Citaat van Zombymario op 5 februari 2010, 13:52Hij is goed man!
Hij is goed man!
Citaat van Erwin. op 8 februari 2010, 07:15jawel hoor, hier onder de rivieren is het carnavals gekte al weer bijna losgebarsten,
Wil toch wel even alle mensen mee laten genieten met de nieuwste carnavalshit:
jawel hoor, hier onder de rivieren is het carnavals gekte al weer bijna losgebarsten,
Wil toch wel even alle mensen mee laten genieten met de nieuwste carnavalshit:
Citaat van Duken op 8 februari 2010, 07:36Haha geniet ervan Impy
Hier in zwaag zal het ook wel even losgaan, maar niet zoals bij het zuides des lands.
Dat nummertje is trouwens top, net als vinger vinger vinger van carlo en irene
Haha geniet ervan Impy Hier in zwaag zal het ook wel even losgaan, maar niet zoals bij het zuides des lands.
Dat nummertje is trouwens top, net als vinger vinger vinger van carlo en irene
Citaat van Erwin. op 8 februari 2010, 09:21ben zelf niet zo'n carnavalsvierder ga meestal op vakantie maar wou dit nummer toch even delen met jullie
ben zelf niet zo'n carnavalsvierder ga meestal op vakantie maar wou dit nummer toch even delen met jullie
Citaat van svenholtman op 8 februari 2010, 09:26zelf heb ik ook niets met carnaval. mn broertje kwam met dat nr aanzetten.
gisteren met live4you lieten ze ook het nr van de tv kantine zien
, die is ook echt grappig
zelf heb ik ook niets met carnaval. mn broertje kwam met dat nr aanzetten.
gisteren met live4you lieten ze ook het nr van de tv kantine zien , die is ook echt grappig
Citaat van Duken op 8 februari 2010, 09:32Deze...
O0
edit...
dit is hem niet... dit is een andere. Ik kan de "nieuwe" niet vinden
gevonden!
fienger fienger fienger - Marc Forno feat. Kim Holland officiele videoclip
Deze...
O0
edit...
dit is hem niet... dit is een andere. Ik kan de "nieuwe" niet vinden
gevonden!
fienger fienger fienger - Marc Forno feat. Kim Holland officiele videoclip
Citaat van svenholtman op 8 februari 2010, 09:35http://www.zoei.nl/music/562-tv-kantine-finger-finger.html
is t deze? volgens mij wel
http://www.zoei.nl/music/562-tv-kantine-finger-finger.html
is t deze? volgens mij wel
Citaat van Schaapje op 8 februari 2010, 17:41OMG :s wat ben ik blij dat ze dat hier niet hebben zeg. is toch geen muziek meer. En het is ook niet eens grappig :-[
OMG :s wat ben ik blij dat ze dat hier niet hebben zeg. is toch geen muziek meer. En het is ook niet eens grappig :-[