Café de Download
Citaat van William op 9 februari 2010, 23:57Nog een paar 'slimme' tips:
-Als je je kleren niet meer uit krijgt, houdt ze dan aan.
-Krijg je last van brandend maagzuur, gebruik gaviscon.
-Eet na het stappen NOOIT een Dürüm.
-Aspirientjes en paracetamols helpen niet tegen een kater.
-Val niet in slaap tijdens het pissen (spreek uit ervaring)
hoe kan je ooit in slaap vallen tijdens het pissen
Nog een paar 'slimme' tips:
-Als je je kleren niet meer uit krijgt, houdt ze dan aan.
-Krijg je last van brandend maagzuur, gebruik gaviscon.
-Eet na het stappen NOOIT een Dürüm.
-Aspirientjes en paracetamols helpen niet tegen een kater.
-Val niet in slaap tijdens het pissen (spreek uit ervaring)
hoe kan je ooit in slaap vallen tijdens het pissen
Citaat van Duken op 10 februari 2010, 07:25hahah dat had ik dus ook.. en het stukje "(spreek uit ervaring)" vind ik best wel eng.
Je bent toch niet in je eigen pis gevallen he?! :ziek2:
hahah dat had ik dus ook.. en het stukje "(spreek uit ervaring)" vind ik best wel eng.
Citaat van VXL op 10 februari 2010, 07:29Ik hoorde gister een verhaal dat iemand 2* achterelkaar op de fiets in slaap viel, en de tweede keer midden op de hoofdweg wakker werd.
VXL.
Ik hoorde gister een verhaal dat iemand 2* achterelkaar op de fiets in slaap viel, en de tweede keer midden op de hoofdweg wakker werd.
VXL.
Citaat van William op 10 februari 2010, 08:02Nou het over pissen gaat, zaterdag was ik aan t werk (ook carnaval), stond er een vent aan de bar wat te bestellen en ondertussen tegen de bar aan te pissen......
Nou het over pissen gaat, zaterdag was ik aan t werk (ook carnaval), stond er een vent aan de bar wat te bestellen en ondertussen tegen de bar aan te pissen......
Citaat van Zombymario op 10 februari 2010, 13:19Ik kwam deze site tegen: http://autocompleteme.com/
Dit is nou g00gle fail!
Ik kwam deze site tegen: http://autocompleteme.com/
Dit is nou g00gle fail!
Citaat van svenholtman op 10 februari 2010, 14:27inderdaad, die site had ik ook al eens gezien. Vond het erg goed. maar ik vraag me wel af of er echt mensen zijn die dit zoeken (denk t niet namelijk)
zal google denk ik wel opzettelijk gedaan hebben, als lolletje. In google chrome hebben ze ook opties als je dat aanklikt komt er ook iets te staan van 'info voor nerds'
zulke grappige dingen doen ze denk ik wel vaker
inderdaad, die site had ik ook al eens gezien. Vond het erg goed. maar ik vraag me wel af of er echt mensen zijn die dit zoeken (denk t niet namelijk)
zal google denk ik wel opzettelijk gedaan hebben, als lolletje. In google chrome hebben ze ook opties als je dat aanklikt komt er ook iets te staan van 'info voor nerds'
zulke grappige dingen doen ze denk ik wel vaker
Citaat van William op 10 februari 2010, 15:32volgens mij klopt het niet en is het gewoon bewerkt, als ik zoek zie ik namelijk niet hetzelfde. Kan natuurlijk ook aan de .nl/.com/enz liggen.
volgens mij klopt het niet en is het gewoon bewerkt, als ik zoek zie ik namelijk niet hetzelfde. Kan natuurlijk ook aan de .nl/.com/enz liggen.
Citaat van William op 10 februari 2010, 16:44hahah dat had ik dus ook.. en het stukje "(spreek uit ervaring)" vind ik best wel eng.
Jawel dus
Ik leunde een beetje met m'n hoofd op een soort afscheiding van bad en wc en daar viel ik in slaap. Vervolgens viel ik om en piste alles onder waar ik zelf in viel :geheim: Maar heb ook al 2 keer m´n afstandsbediening in de wc laten vallen, dat is ook niet leuk
hahah dat had ik dus ook.. en het stukje "(spreek uit ervaring)" vind ik best wel eng.
Jawel dus Ik leunde een beetje met m'n hoofd op een soort afscheiding van bad en wc en daar viel ik in slaap. Vervolgens viel ik om en piste alles onder waar ik zelf in viel :geheim: Maar heb ook al 2 keer m´n afstandsbediening in de wc laten vallen, dat is ook niet leuk