do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 352 of 2.047Volgende

Nog een paar 'slimme' tips:

-Als je je kleren niet meer uit krijgt, houdt ze dan aan.

-Krijg je last van brandend maagzuur, gebruik gaviscon.

-Eet na het stappen NOOIT een Dürüm.

-Aspirientjes en paracetamols helpen niet tegen een kater.

-Val niet in slaap tijdens het pissen (spreek uit ervaring)

:lol: hoe kan je ooit in slaap vallen tijdens het pissen

Vroeg ik me ook een beetje af  :-[

hahah dat had ik dus ook.. en het stukje "(spreek uit ervaring)" vind ik best wel eng.

Je bent toch niet in je eigen pis gevallen he?!  :ziek2:

Ik hoorde gister een verhaal dat iemand 2* achterelkaar op de fiets in slaap viel, en de tweede keer midden op de hoofdweg wakker werd.

VXL.

Nou het over pissen gaat, zaterdag was ik aan t werk (ook carnaval), stond er een vent aan de bar wat te bestellen en ondertussen tegen de bar aan te pissen......

Ik kwam deze site tegen: http://autocompleteme.com/

Dit is nou g00gle fail!

HAha, zitten een aantal leuke tussen. Zoals:

129096925789805118.jpg

inderdaad, die site had ik ook al eens gezien. Vond het erg goed. maar ik vraag me wel af of er echt mensen zijn die dit zoeken (denk t niet namelijk)

zal google denk ik wel opzettelijk gedaan hebben, als lolletje. In google chrome hebben ze ook opties als je dat aanklikt komt er ook iets te staan van 'info voor nerds'

zulke grappige dingen doen ze denk ik wel vaker

volgens mij klopt het niet en is het gewoon bewerkt, als ik zoek zie ik namelijk niet hetzelfde. Kan natuurlijk ook aan de .nl/.com/enz liggen.

hahah dat had ik dus ook.. en het stukje "(spreek uit ervaring)" vind ik best wel eng.

Je bent toch niet in je eigen pis gevallen he?!  :ziek2:

Jawel dus :P Ik leunde een beetje met m'n hoofd op een soort afscheiding van bad en wc en daar viel ik in slaap. Vervolgens viel ik om en piste alles onder waar ik zelf in viel :geheim: Maar heb ook al 2 keer m´n afstandsbediening in de wc laten vallen, dat is ook niet leuk :P

VorigePage 352 of 2.047Volgende