Café de Download
Citaat van William op 24 januari 2010, 18:02Vandaag weer de oude CD's van Empire earth 2 uit de kast getrokken. Ik erg leuk en in mijn ogen verouderd die game niet zo snel.
Vandaag weer de oude CD's van Empire earth 2 uit de kast getrokken. Ik erg leuk en in mijn ogen verouderd die game niet zo snel.
Citaat van William op 24 januari 2010, 19:01EE2 O0 top-game, al heb ik die helaas niet zo veel gespeeld als EE1, die ik gratis kreeg bij onze computer
EE2 O0 top-game, al heb ik die helaas niet zo veel gespeeld als EE1, die ik gratis kreeg bij onze computer
Citaat van William op 24 januari 2010, 20:40EE1 ook helemaal grijs gespeeld. Kregen wij ook bij onze packerd bell iets van 8 jaar geleden
EE1 ook helemaal grijs gespeeld. Kregen wij ook bij onze packerd bell iets van 8 jaar geleden
Citaat van William op 24 januari 2010, 21:11same here, ik ging altijd cheaten dat ik snel bouwden en dan gingen we met "titams" en die "vliegrobot" aanvallen. Ik kon toen nog geen engels en we zeiden al die dingen echt heel lelijk
same here, ik ging altijd cheaten dat ik snel bouwden en dan gingen we met "titams" en die "vliegrobot" aanvallen. Ik kon toen nog geen engels en we zeiden al die dingen echt heel lelijk
Citaat van Duken op 25 januari 2010, 07:52Ik zit nu bij de autodealer, door de sneeuwval is er van mijn sideskirt een kapje afgereden. Maar Gelukkig kunnen ze er een nieuwe op zetten.
Dus lekker met me laptop aan me telefoon op duken.nl
Ik zit nu bij de autodealer, door de sneeuwval is er van mijn sideskirt een kapje afgereden. Maar Gelukkig kunnen ze er een nieuwe op zetten.
Dus lekker met me laptop aan me telefoon op duken.nl
Citaat van Marciej123 op 25 januari 2010, 11:01Heb nu tussenuur, Economie valt uit ;D
Post samenvoeging: 25 januari 2010, 12:14:40
Of je luistert nu dit liedje
Heb nu tussenuur, Economie valt uit ;D
Post samenvoeging: 25 januari 2010, 12:14:40
Of je luistert nu dit liedje
Citaat van Zombymario op 25 januari 2010, 15:31Vandaag weer sneeuw. Lijkt wel of het niet wil ophouden. Ik dacht zo van dat we de sneeuw wel hadden gehad?
Vandaag weer sneeuw. Lijkt wel of het niet wil ophouden. Ik dacht zo van dat we de sneeuw wel hadden gehad?
Citaat van Marciej123 op 25 januari 2010, 18:42Vandaag weer sneeuw. Lijkt wel of het niet wil ophouden. Ik dacht zo van dat we de sneeuw wel hadden gehad?
Baal jij dr ook van? ???
Vandaag weer sneeuw. Lijkt wel of het niet wil ophouden. Ik dacht zo van dat we de sneeuw wel hadden gehad?
Baal jij dr ook van? ???