Café de Download
Citaat van Pctje op 24 januari 2010, 00:11Vandaag precies 2 jaar lid
Yeeeeeey feestjeeee
(A) duken.
Kom in gelderland wonen
Ligt byna niets hier.
Vandaag precies 2 jaar lid
Yeeeeeey feestjeeee
(A) duken.
Kom in gelderland wonen
Ligt byna niets hier.
Citaat van William op 24 januari 2010, 14:40Dit filmpje wil ik even laten zien, ik vind 't echt geniaal, zo'n snelle 45pk kart op de weg. :cool2: Er zit een ICC motor op, dat is bijna het snelste van het snelste. Wel het filmpje helemaal kijken, aan het begin zie je het snelste nog niet.
Dit filmpje wil ik even laten zien, ik vind 't echt geniaal, zo'n snelle 45pk kart op de weg. :cool2: Er zit een ICC motor op, dat is bijna het snelste van het snelste. Wel het filmpje helemaal kijken, aan het begin zie je het snelste nog niet.
Citaat van Schaapje op 24 januari 2010, 16:32Ik weet vaag nog dat er ergens een topic rondzweefde met De Sims bouwwerken erin.
Maar die kan ik zo 1-2-3 niet vinden. Dus ik plaats één van mijn eerste huisjes hier even:
Er zullen mooiere volgen.
Ik weet vaag nog dat er ergens een topic rondzweefde met De Sims bouwwerken erin.
Maar die kan ik zo 1-2-3 niet vinden. Dus ik plaats één van mijn eerste huisjes hier even:
Citaat van Marciej123 op 24 januari 2010, 17:25Dit filmpje wil ik even laten zien, ik vind 't echt geniaal, zo'n snelle 45pk kart op de weg. :cool2: Er zit een ICC motor op, dat is bijna het snelste van het snelste. Wel het filmpje helemaal kijken, aan het begin zie je het snelste nog niet.
Super vet!
Ik weet vaag nog dat er ergens een topic rondzweefde met De Sims bouwwerken erin.
Ziet er al leuk uit hoor schaapje
Dit filmpje wil ik even laten zien, ik vind 't echt geniaal, zo'n snelle 45pk kart op de weg. :cool2: Er zit een ICC motor op, dat is bijna het snelste van het snelste. Wel het filmpje helemaal kijken, aan het begin zie je het snelste nog niet.
Super vet!
Ziet er al leuk uit hoor schaapje
Citaat van William op 24 januari 2010, 17:29Goed gebouwd voor je eerste creatie.
Maar idd, misschien moeten we het topic maar weer eens omhoog slepen.
Goed gebouwd voor je eerste creatie.
Maar idd, misschien moeten we het topic maar weer eens omhoog slepen.