Café de Download
Citaat van William op 23 januari 2010, 01:22Kennen sommige mensen het skatecenter in eindhoven? en de rhinos inline-hockey team die daar speelt? :s
Skatecenter ken ik vast wel
Weet niet welk skatecenter je bedoelt.
Kennen sommige mensen het skatecenter in eindhoven? en de rhinos inline-hockey team die daar speelt? :s
Skatecenter ken ik vast wel Weet niet welk skatecenter je bedoelt.
Citaat van William op 23 januari 2010, 08:49Haha, dat live luchtverkeer gebeuren is best leuk.
Niet dat ik er wat aan heb, maar toch.
Haha, dat live luchtverkeer gebeuren is best leuk. Niet dat ik er wat aan heb, maar toch.
Citaat van Zombymario op 23 januari 2010, 09:41Wel handig als je z'n vliegtuig wilt opblazen ofzo. Dan heb er je misschien wat aan.
Wel handig als je z'n vliegtuig wilt opblazen ofzo. Dan heb er je misschien wat aan.
Citaat van William op 23 januari 2010, 20:00Vanavond lekker thuis blijven, ben kapot van gisteren nog. Vanmorgen de hele dag doorgewerkt.
Vanavond lekker thuis blijven, ben kapot van gisteren nog. Vanmorgen de hele dag doorgewerkt.
Citaat van William op 23 januari 2010, 20:05Zo ziet m'n dag er uit:
Zaterdag -> 10:00 - 17:00 werken
21:30 - 03:30 werken
Maar dan werk je wel in de horeca toch? Dat is wel leuk, doe je afwassen?
Zo ziet m'n dag er uit:
Zaterdag -> 10:00 - 17:00 werken
21:30 - 03:30 werken
Maar dan werk je wel in de horeca toch? Dat is wel leuk, doe je afwassen?
Citaat van DukeNPDA op 23 januari 2010, 22:31damn.... nu buiten met de hond. im freezing my balls off... er ligt hier weer een cm of 10 / 15 sneeuw... ik heb t zo gehad met die sneeuw. het was eindelijk weg, ligt het er weer. ach ja, de hond heeft weer reuze plezier en denkt dat hij overal kan kakkuh, tenslotte zien we geen verschil meer tussen het voetpad en het gras. tja voor die hond is het nu 1 grote schijt feest
hehe nu weer snel naar binnen. grtzzbbbbrrrrrrrr koud
damn.... nu buiten met de hond. im freezing my balls off... er ligt hier weer een cm of 10 / 15 sneeuw... ik heb t zo gehad met die sneeuw. het was eindelijk weg, ligt het er weer. ach ja, de hond heeft weer reuze plezier en denkt dat hij overal kan kakkuh, tenslotte zien we geen verschil meer tussen het voetpad en het gras. tja voor die hond is het nu 1 grote schijt feest hehe nu weer snel naar binnen. grtzzbbbbrrrrrrrr koud