Café de Download
Citaat van Marciej123 op 21 januari 2010, 20:20Haha die is leuk!
Haha die is leuk!
Citaat van Duken op 22 januari 2010, 14:33net maar even me laptop opnieuw ingericht. Ik draaide nog op een Windows 7 "beta" die begin maart zou verlopen.
Natuurlijk lag hier het netwerk op z'n gat onder mijn herinstallatie doordat er problemen waren met de gateway... dus ik heb nog geen tijd voor het afconfiguren van mijn laptopje
net maar even me laptop opnieuw ingericht. Ik draaide nog op een Windows 7 "beta" die begin maart zou verlopen.
Natuurlijk lag hier het netwerk op z'n gat onder mijn herinstallatie doordat er problemen waren met de gateway... dus ik heb nog geen tijd voor het afconfiguren van mijn laptopje
Citaat van svenholtman op 22 januari 2010, 16:04leuk filmpje duken
leuk filmpje duken
Citaat van Marciej123 op 22 januari 2010, 17:42Dit is ook wel leuk:
Online live verbinding met het lucht verkeer, Dan kan je allemaal zien waar de vliegtuigen vliegen
Marciej123 :peace:
Dit is ook wel leuk:
Online live verbinding met het lucht verkeer, Dan kan je allemaal zien waar de vliegtuigen vliegen
Citaat van Heisenberg op 22 januari 2010, 18:41Dit is ook wel leuk:
Daar zit mijn Natuur & Techniek docent altijd naar te kijken. Hij vond het helemaal fantastisch dat die dan met zijn laptop naar buiten liep en omhoog keek of ook echt een vliegtuig was. Maar op zich wel grappig je ziet precies hoe snel een vliegtuig daalt/stijgt en wat de snelheid is.
Dit is ook wel leuk:
Daar zit mijn Natuur & Techniek docent altijd naar te kijken. Hij vond het helemaal fantastisch dat die dan met zijn laptop naar buiten liep en omhoog keek of ook echt een vliegtuig was. Maar op zich wel grappig je ziet precies hoe snel een vliegtuig daalt/stijgt en wat de snelheid is.
Citaat van William op 23 januari 2010, 01:02Dit is ook wel leuk:
Zie er op dit moment 3 vliegen. Had meer verwacht...
Dit is ook wel leuk:
Zie er op dit moment 3 vliegen. Had meer verwacht...