Café de Download
Citaat van William op 25 januari 2010, 20:33Vandaag weer sneeuw. Lijkt wel of het niet wil ophouden. Ik dacht zo van dat we de sneeuw wel hadden gehad?
Baal jij dr ook van? ???
Ja ik haat sneeuw :knuppel: :duken: :vechten: :biggun: :guns: Ik dacht eindelijk weet met de motor weg te kunnen gaat het weer sneeuwen :'( ik ga emigreren >
Vandaag weer sneeuw. Lijkt wel of het niet wil ophouden. Ik dacht zo van dat we de sneeuw wel hadden gehad?
Baal jij dr ook van? ???
Ja ik haat sneeuw :knuppel: :duken: :vechten: :biggun: :guns: Ik dacht eindelijk weet met de motor weg te kunnen gaat het weer sneeuwen :'( ik ga emigreren >
Citaat van Schaapje op 25 januari 2010, 21:09Ik ga 21 februari naar Polen. (Krakow, 6 dagen, met school)
Maar ik weet niet of jullie het weer in Krakow al hebben gehoord:
-20 graden, en ze hebben daar nu ook nog eens een stroomstoring.
Dus ik hoop echt niet dat, als wij daar heen gaan, dat we dan zulk weer hebben.
Ik ga 21 februari naar Polen. (Krakow, 6 dagen, met school)
Maar ik weet niet of jullie het weer in Krakow al hebben gehoord:
-20 graden, en ze hebben daar nu ook nog eens een stroomstoring.
Dus ik hoop echt niet dat, als wij daar heen gaan, dat we dan zulk weer hebben.
Citaat van Schaapje op 26 januari 2010, 08:27Is door school geregeld.
We gaan eerst naar Berlijn: Brandenburger Tor, Huis am Wannsee, stukje berlijnse muur, Rijksdag.
dan blijven we daar slapen.
volgende dag naar Krakow toe rijden. In krakow gaan we de volgende dingen op verschillende dagen doen:
-Auschwitz
-Zoutmijn
-Joods buurt
-naar de fabriek van Schindlers List
-museum over Krakow
-maria kerk
En nog wat dingen, echt te veel om op te noemen. maar het wordt echt heel druk, leuk en interessant.
Is door school geregeld.
We gaan eerst naar Berlijn: Brandenburger Tor, Huis am Wannsee, stukje berlijnse muur, Rijksdag.
dan blijven we daar slapen.
volgende dag naar Krakow toe rijden. In krakow gaan we de volgende dingen op verschillende dagen doen:
-Auschwitz
-Zoutmijn
-Joods buurt
-naar de fabriek van Schindlers List
-museum over Krakow
-maria kerk
En nog wat dingen, echt te veel om op te noemen. maar het wordt echt heel druk, leuk en interessant.
Citaat van Marciej123 op 26 januari 2010, 23:02Inderdaad, Hoop foto's van je tour te zien schaapje
Ik ben altijd erg geinterreseert in de WO 2. Etc
Post samenvoeging: 27 januari 2010, 08:32:23
500e POST! :banaan:
Inderdaad, Hoop foto's van je tour te zien schaapje
Ik ben altijd erg geinterreseert in de WO 2. Etc
Post samenvoeging: 27 januari 2010, 08:32:23
500e POST! :banaan:
Citaat van Zombymario op 29 januari 2010, 07:45Heb over 2 weken PTA Week (toetsweek). FF 5 hoofdstukken voor wiskunde leren.
Heb over 2 weken PTA Week (toetsweek). FF 5 hoofdstukken voor wiskunde leren.
Citaat van Duken op 29 januari 2010, 07:52Jullie hebben het allemaal weer druk met die examens en toets weken. Is dit weer landelijk actief?
Jullie hebben het allemaal weer druk met die examens en toets weken. Is dit weer landelijk actief?