Café de Download
Citaat van Erwin. op 16 januari 2010, 21:18de totale tijd ingelogd is verdwenen boven aan
Kun je terug vinden in de statestieken bij je profiel.
de totale tijd ingelogd is verdwenen boven aan
Kun je terug vinden in de statestieken bij je profiel.
Citaat van William op 16 januari 2010, 21:26't kan aan mij liggen maar is het normaal dat die "balk" onder de "forum, Downloads, Handige tips, etc" plaatjes een stuk doorgaat naar rechts, of zijn jullie nog niet klaar?
't kan aan mij liggen maar is het normaal dat die "balk" onder de "forum, Downloads, Handige tips, etc" plaatjes een stuk doorgaat naar rechts, of zijn jullie nog niet klaar?
Citaat van William op 16 januari 2010, 21:32ff gecheckt en het ligt aan opera, gaat dit nog gefixet worden of moet ik voortaan een ander browser gebruiken?
ff gecheckt en het ligt aan opera, gaat dit nog gefixet worden of moet ik voortaan een ander browser gebruiken?
Citaat van Zombymario op 16 januari 2010, 23:08Ziet er mooi uit
Ziet er mooi uit
Citaat van Duken op 16 januari 2010, 23:16Probleem met Opera en IE6 zijn bekend. Maar helaas ligt dit aan het SMF forum zelf en kan ik dit niet oplossen... Maar thx voor het melden. Gelukkig maken er niet zo veel leden gebruik van Opera
Probleem met Opera en IE6 zijn bekend. Maar helaas ligt dit aan het SMF forum zelf en kan ik dit niet oplossen... Maar thx voor het melden. Gelukkig maken er niet zo veel leden gebruik van Opera
Citaat van Tom op 16 januari 2010, 23:22Heb gelukkig nergens last van.
Ik draai ook op IE8, dus wat dat betreft zit het goed. Binnenkort misschien toch maar eens naar Chrome overstappen...
Heb gelukkig nergens last van. Ik draai ook op IE8, dus wat dat betreft zit het goed. Binnenkort misschien toch maar eens naar Chrome overstappen...
Citaat van Zombymario op 16 januari 2010, 23:25Ik draai IE 7 en heb ook geen problemen ondervonden tot nu toe.
Ik draai IE 7 en heb ook geen problemen ondervonden tot nu toe.