Café de Download
Citaat van Marciej123 op 15 januari 2010, 21:59Misschien een preview van de update van morgen? ;D
Of een screen ofzo, Kan niet wachten!!
Post samenvoeging: 15 januari 2010, 22:45:08
komt er btw, een tijdje dat je niet online kan?
Misschien een preview van de update van morgen? ;D
Of een screen ofzo, Kan niet wachten!!
Post samenvoeging: 15 januari 2010, 22:45:08
Citaat van Heisenberg op 15 januari 2010, 22:26komt er btw, een tijdje dat je niet online kan?
Lees het nieuwsbericht op de frontpage en het Sticky topic in Algemeen.
Lees het nieuwsbericht op de frontpage en het Sticky topic in Algemeen.
Citaat van William op 15 januari 2010, 23:46Vleermuizen zijn echt raar. Ik heb vroeger ooit bij een vriend van mij een vleermuis met een vlaggenstok neergeslagen. Dat beestje hebben wij toen onder een emmer gelegd maar was de volgende dag wel ??? Maar ik heb hem al een tijdje niet gezien, dus hij zal wel weg zijn
Vleermuizen zijn echt raar. Ik heb vroeger ooit bij een vriend van mij een vleermuis met een vlaggenstok neergeslagen. Dat beestje hebben wij toen onder een emmer gelegd maar was de volgende dag wel ??? Maar ik heb hem al een tijdje niet gezien, dus hij zal wel weg zijn
Citaat van William op 16 januari 2010, 09:36In de zomer zitten er bij mij altijd vogels onder het dak dat is echt zo irritant :biggun:
In de zomer zitten er bij mij altijd vogels onder het dak dat is echt zo irritant :biggun:
Citaat van Marciej123 op 16 januari 2010, 12:33In de zomer zitten er bij mij altijd vogels onder het dak dat is echt zo irritant :biggun:
heb jij daar ook last van?
Welkom bij de club! :geheim:
In de zomer zitten er bij mij altijd vogels onder het dak dat is echt zo irritant :biggun:
heb jij daar ook last van?
Welkom bij de club! :geheim:
Citaat van William op 16 januari 2010, 21:03hey, ik kan op duken
:D, ziet er alleen erg vaag uit, en de layout is nog een beetje vreemd
voor de rest is het wel oke denk ik (Y)
hey, ik kan op duken :D, ziet er alleen erg vaag uit, en de layout is nog een beetje vreemd
voor de rest is het wel oke denk ik (Y)