do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 323 of 2.047Volgende

Haha, ik zie het al voor me ::). Maar volgens mij is de vogel gevlogen, mijn broer en ik hebben de hele kamer afgespeurd maar geen vleermuis gevonden :P

Wat een vies en eng beest, nu maar hopen dat ie doodvriest >:(

Ik ben de laatste dagen even wat minder actief op het forum, ik lees wel alles hoor maar hou me even op de achtergrond i.v.m. de werkzaamheden van het nieuwe forum... nog een paar daagjes!! Yeeha!

kben benieuwd!

Hellyeah!

Eindelijk nieuwe forumsoftware! Ben ook benieuwd.

headsh0t

Vandaag de hele dag rotklusjes gedaan in het magazijn op stage :P, morgen met de vrachtwagen mee, vrijdag naar school en de week daar op de hele week op het kantoor.

Maar de vleermuis kwam net weer even dag zeggen en vloog vervolgens de keuken in :P Ik erachter aan maar hij was alweer weg, ik krijg hem gewoon niet gevangen, hij verstopt zich de hele tijd.

die vleermuizen horen toch zo'n heel hoog geluid?

Als je dan zo'n soort stille ringtone ofzo aanzet, misschien wordt ie dan helemaal gek en gaat ie wel weg:P

How the hell komt er een vleermuis in je huis? Laat staan in je keuken.. ik zou me doodschrikken als zo een beest zich in een keuken kastje schuilt... Het zou maar gebeuren dat hij boven de pot pindakaas hangt... brrrrrr

Zou vandaag voor school naar de rechtbank gaan. Was te laat op school dus helaas heb ik de rechtbank moeten missen.

^ Hier moest ik best wel om lachen..  :P

En ja, ik weet dat het eigenlijk niet zo leuk is.  ;)

Maar bij ons vertellen ze dan dat de bus er om 11 uur ofzo is, komt ie aan om 12 uur.  :-[

VorigePage 323 of 2.047Volgende