Café de Download
Citaat van William op 12 januari 2010, 20:28Haha, ik zie het al voor me :
. Maar volgens mij is de vogel gevlogen, mijn broer en ik hebben de hele kamer afgespeurd maar geen vleermuis gevonden
Haha, ik zie het al voor me :. Maar volgens mij is de vogel gevlogen, mijn broer en ik hebben de hele kamer afgespeurd maar geen vleermuis gevonden
Citaat van Duken op 13 januari 2010, 08:07Ik ben de laatste dagen even wat minder actief op het forum, ik lees wel alles hoor maar hou me even op de achtergrond i.v.m. de werkzaamheden van het nieuwe forum... nog een paar daagjes!! Yeeha!
Ik ben de laatste dagen even wat minder actief op het forum, ik lees wel alles hoor maar hou me even op de achtergrond i.v.m. de werkzaamheden van het nieuwe forum... nog een paar daagjes!! Yeeha!
Citaat van William op 13 januari 2010, 16:58Vandaag de hele dag rotklusjes gedaan in het magazijn op stage
, morgen met de vrachtwagen mee, vrijdag naar school en de week daar op de hele week op het kantoor.
Maar de vleermuis kwam net weer even dag zeggen en vloog vervolgens de keuken in
Ik erachter aan maar hij was alweer weg, ik krijg hem gewoon niet gevangen, hij verstopt zich de hele tijd.
Vandaag de hele dag rotklusjes gedaan in het magazijn op stage , morgen met de vrachtwagen mee, vrijdag naar school en de week daar op de hele week op het kantoor.
Maar de vleermuis kwam net weer even dag zeggen en vloog vervolgens de keuken in Ik erachter aan maar hij was alweer weg, ik krijg hem gewoon niet gevangen, hij verstopt zich de hele tijd.
Citaat van Marciej123 op 15 januari 2010, 00:28die vleermuizen horen toch zo'n heel hoog geluid?
Als je dan zo'n soort stille ringtone ofzo aanzet, misschien wordt ie dan helemaal gek en gaat ie wel weg:P
die vleermuizen horen toch zo'n heel hoog geluid?
Als je dan zo'n soort stille ringtone ofzo aanzet, misschien wordt ie dan helemaal gek en gaat ie wel weg:P
Citaat van Duken op 15 januari 2010, 07:55How the hell komt er een vleermuis in je huis? Laat staan in je keuken.. ik zou me doodschrikken als zo een beest zich in een keuken kastje schuilt... Het zou maar gebeuren dat hij boven de pot pindakaas hangt... brrrrrr
How the hell komt er een vleermuis in je huis? Laat staan in je keuken.. ik zou me doodschrikken als zo een beest zich in een keuken kastje schuilt... Het zou maar gebeuren dat hij boven de pot pindakaas hangt... brrrrrr
Citaat van Zombymario op 15 januari 2010, 14:27Zou vandaag voor school naar de rechtbank gaan. Was te laat op school dus helaas heb ik de rechtbank moeten missen.
Zou vandaag voor school naar de rechtbank gaan. Was te laat op school dus helaas heb ik de rechtbank moeten missen.
Citaat van William op 15 januari 2010, 19:19^ Hier moest ik best wel om lachen..
En ja, ik weet dat het eigenlijk niet zo leuk is.
Maar bij ons vertellen ze dan dat de bus er om 11 uur ofzo is, komt ie aan om 12 uur. :-[
^ Hier moest ik best wel om lachen..
En ja, ik weet dat het eigenlijk niet zo leuk is.
Maar bij ons vertellen ze dan dat de bus er om 11 uur ofzo is, komt ie aan om 12 uur. :-[