Café de Download
Citaat van svenholtman op 11 januari 2010, 13:32wat is dat dan voor vakantie? wat voor vakantie zit er in de 3 week van januari??
wat is dat dan voor vakantie? wat voor vakantie zit er in de 3 week van januari??
Citaat van Zombymario op 11 januari 2010, 15:57Haat maandag! >
Maar nu op naar de dinsdag >
Haat maandag! > Maar nu op naar de dinsdag >
Citaat van William op 11 januari 2010, 16:02wat is dat dan voor vakantie? wat voor vakantie zit er in de 3 week van januari??
"Klaar-met-stage-en-haal-nu-maar-de-vakanties-in-die-je-gemist-hebt" vakantie.
wat is dat dan voor vakantie? wat voor vakantie zit er in de 3 week van januari??
"Klaar-met-stage-en-haal-nu-maar-de-vakanties-in-die-je-gemist-hebt" vakantie.
Citaat van William op 11 januari 2010, 17:59vandaag met sleeën tegen een boom geknald met mijn been :'(
kan nu bijna niet meer lopen
vandaag met sleeën tegen een boom geknald met mijn been :'(
kan nu bijna niet meer lopen
Citaat van William op 11 januari 2010, 19:31nouja gewoon met de slee de berg af maar daar stond een heel klein boomje aan het eind waar ik dus tegen aan gleed :-[
nouja gewoon met de slee de berg af maar daar stond een heel klein boomje aan het eind waar ik dus tegen aan gleed :-[
Citaat van William op 12 januari 2010, 20:22Er zit hier ergens een enge vleermuis in deze kamer, heb hem al een half uur niet gezien maar net cirkelde hij allemaal rondjes :- Ben fucking bang voor die beesjes.
Er zit hier ergens een enge vleermuis in deze kamer, heb hem al een half uur niet gezien maar net cirkelde hij allemaal rondjes :- Ben fucking bang voor die beesjes.