Café de Download
Citaat van Robin op 9 januari 2010, 16:14Neejoh, haha, het is gewoon poeder met melk en water in verschillende smaken zoals aardbij mango etc. Smaakt als echte milkshake
Neejoh, haha, het is gewoon poeder met melk en water in verschillende smaken zoals aardbij mango etc. Smaakt als echte milkshake
Citaat van Heisenberg op 9 januari 2010, 16:31die ranzigheid die de bodybuilders elke ochtend "drinken"? ...
Die "ranzigheid" wordt meestal na het trainen gedronken voor sneller herstel van spieren
maar ja voor gewoon fitness zal je het verschil niet echt merken
die ranzigheid die de bodybuilders elke ochtend "drinken"? ...
Die "ranzigheid" wordt meestal na het trainen gedronken voor sneller herstel van spieren maar ja voor gewoon fitness zal je het verschil niet echt merken
Citaat van Demo op 9 januari 2010, 16:34Zo, weer lekker gesport, doe mij maar een eiwit milkshake (als we die hebben)?
wel ff op de openingstijden letten he(begin post) ;D
fail
o haha klok kijken blijft moeilijk ;D
Zo, weer lekker gesport, doe mij maar een eiwit milkshake (als we die hebben)?
wel ff op de openingstijden letten he(begin post) ;D
fail
o haha klok kijken blijft moeilijk ;D
Citaat van William op 10 januari 2010, 13:33Ik moest gisteren eigenlijk naar familie maar kwam veel te laat thuis en toen waren ze al weg :geheim: Heb mezelf gisteren maar vermaakt met de film zombieland, die is echt geweldig
Ik moest gisteren eigenlijk naar familie maar kwam veel te laat thuis en toen waren ze al weg :geheim: Heb mezelf gisteren maar vermaakt met de film zombieland, die is echt geweldig
Citaat van Pctje op 10 januari 2010, 14:27Gister wezen stappen.. goed brak. Vervolgens vanochtend weer eens ff naar qlimax dvd gekeken..
Godgod wat was dat vet.
hier een stukje!
Gister wezen stappen.. goed brak. Vervolgens vanochtend weer eens ff naar qlimax dvd gekeken..
Godgod wat was dat vet.
hier een stukje!
Citaat van Pctje op 10 januari 2010, 21:00Mijn broer is daar geweest :cool2: Schijnt een mooi feestje te zijn ^-^
kwas er ook. En tis een heel mooi feestje idd
Kwil dit jaar er ook weer heen + defqon ook.. Maar das heel heel snel uitverkocht.
Mijn broer is daar geweest :cool2: Schijnt een mooi feestje te zijn ^-^
kwas er ook. En tis een heel mooi feestje idd
Kwil dit jaar er ook weer heen + defqon ook.. Maar das heel heel snel uitverkocht.
Citaat van Duken op 11 januari 2010, 07:34Weer maandag.... iemand een tijdmachine om direct naar het weekend te gaan? Ik wil weer uitslapen O0
Weer maandag.... iemand een tijdmachine om direct naar het weekend te gaan? Ik wil weer uitslapen O0