Café de Download
Citaat van Erwin. op 16 januari 2010, 23:28ik draai al sinds het begin op Chrome en moet zeggen vind het erg handig en goed werken! ben er zeer over te spreken.
ik draai al sinds het begin op Chrome en moet zeggen vind het erg handig en goed werken! ben er zeer over te spreken.
Citaat van svenholtman op 17 januari 2010, 01:46bij mij tot nog toe ook gene problemen (chrome ). al die nieuwe kleurtjes is even wennen
maar heel veel dingen zijn gelukkig ook nog hetzelfde gebleven
wel moet ik zeggen dat ik het mooier vond staat met de sterretjes ipv de vierkantje blokjes die we nu in onze status hebben staan
![]()
bij mij tot nog toe ook gene problemen (chrome ). al die nieuwe kleurtjes is even wennen maar heel veel dingen zijn gelukkig ook nog hetzelfde gebleven
wel moet ik zeggen dat ik het mooier vond staat met de sterretjes ipv de vierkantje blokjes die we nu in onze status hebben staan
Citaat van William op 17 januari 2010, 09:20idd sven, ik wou echt precies hetzelfde zeggen, is dat een optie die je kan kiezen of zit dat standaard bij SMF?
idd sven, ik wou echt precies hetzelfde zeggen, is dat een optie die je kan kiezen of zit dat standaard bij SMF?
Citaat van Duken op 17 januari 2010, 10:26Nee de blokjes kunnen worden gewijzigd in de sterretjes. Maar ik wil het nu nog bij de blokjes houden, ik zal er wel een pol over starten zodat we kunnen nagaan wat de leden liever hebben. Blokjes of sterretjes
Nee de blokjes kunnen worden gewijzigd in de sterretjes. Maar ik wil het nu nog bij de blokjes houden, ik zal er wel een pol over starten zodat we kunnen nagaan wat de leden liever hebben. Blokjes of sterretjes
Citaat van Duken op 17 januari 2010, 10:46Er zijn
Zijn er nog meer keuzes dan de sterretjes of blokjes?
Er zijn meer keuzes, je kan eigenlijk alles doen wat gewenst is. Tenslotte kan je het plaatje vervangen voor alles wat maar een beetje leuk is.
Toch lijkt het mij verstandig om het bij of sterretjes of blokjes te houden.
Dit "waren" de sterretjes voor de duidelijkheid:
voor leden:
Voor mods:
Voor admins:
Er zijn
Zijn er nog meer keuzes dan de sterretjes of blokjes?
Er zijn meer keuzes, je kan eigenlijk alles doen wat gewenst is. Tenslotte kan je het plaatje vervangen voor alles wat maar een beetje leuk is.
Toch lijkt het mij verstandig om het bij of sterretjes of blokjes te houden.
Dit "waren" de sterretjes voor de duidelijkheid:
voor leden:
Voor mods:
Voor admins: