Café de Download
Citaat van Duken op 28 december 2009, 19:31Duke Nukem!!! Laten we hopen dat hij een keer uitkomt. Tenslotte kom ik niet zomaar aan de bijnaam "DukeN"
Duke Nukem!!! Laten we hopen dat hij een keer uitkomt. Tenslotte kom ik niet zomaar aan de bijnaam "DukeN"
Citaat van William op 29 december 2009, 01:17Als je in de striptent je verklein gun gebruikte werden die vrouwen daarna groter dan ze normaal waren :-[
Als je in de striptent je verklein gun gebruikte werden die vrouwen daarna groter dan ze normaal waren :-[
Citaat van Zombymario op 29 december 2009, 09:57Duke Nukem!!! Laten we hopen dat hij een keer uitkomt. Tenslotte kom ik niet zomaar aan de bijnaam "DukeN"
DukeN Nukem Forever is (helaas) nooit uitgekomen. Raar want het spel was volgens mij in 1996 aangekondig en nooit uitgekomen. Ik denk dathet nooit zal uitkomen ook.
Duke Nukem!!! Laten we hopen dat hij een keer uitkomt. Tenslotte kom ik niet zomaar aan de bijnaam "DukeN"
DukeN Nukem Forever is (helaas) nooit uitgekomen. Raar want het spel was volgens mij in 1996 aangekondig en nooit uitgekomen. Ik denk dathet nooit zal uitkomen ook.
Citaat van William op 29 december 2009, 19:37Hellyeah morgen naar Duitsland voor vuurwerk
(Lidl, Aldi, Kaufland, Schlecker enz enz) alle winkels even bij langs kijken of ze leuk spul hebben.
Heb ook al wat vuurwerk gekocht hier in NL.
Hellyeah morgen naar Duitsland voor vuurwerk (Lidl, Aldi, Kaufland, Schlecker enz enz) alle winkels even bij langs kijken of ze leuk spul hebben.
Heb ook al wat vuurwerk gekocht hier in NL.
Citaat van William op 29 december 2009, 20:14@ Nooitgedacht hoe kun je mijn geluidjes hebben ervaren, heb ik jou op MSN dan?
Beter dat het zo blijft.
Gr. headsh0t
@ Nooitgedacht hoe kun je mijn geluidjes hebben ervaren, heb ik jou op MSN dan? Beter dat het zo blijft.
Gr. headsh0t
Citaat van William op 29 december 2009, 20:42Heb wat vuurwerkfilmpjes van mezelf op youtube staan, niet echt spectaculair maar wel geinig.
http://www.youtube.com/user/NLajosNL
Er komen waarschijnlijk wel meer op.
Gr.
Tussenbericht is verwijderd, daardoor "dubbelpost".
Heb wat vuurwerkfilmpjes van mezelf op youtube staan, niet echt spectaculair maar wel geinig.
http://www.youtube.com/user/NLajosNL
Er komen waarschijnlijk wel meer op.
Gr.
Tussenbericht is verwijderd, daardoor "dubbelpost".
Citaat van DukeNPDA op 30 december 2009, 00:47zo net naar avatar geweest in adam op imax + 3d. echt geweldig! briljante filn en het 3d gebeuren is net echt! daarna naar huis rijden vanuit adam naar hoorn... ik kom net thuis... was erg glad onderweg met al die sneeuw.
zo net naar avatar geweest in adam op imax + 3d. echt geweldig! briljante filn en het 3d gebeuren is net echt! daarna naar huis rijden vanuit adam naar hoorn... ik kom net thuis... was erg glad onderweg met al die sneeuw.