Café de Download
Citaat van Zombymario op 30 december 2009, 13:26Net gisteren voor € 18,90 vuurwerk gekocht. Wat grondbloemen, rotjes, vuurpijlen en wat babypijltjes. Iemand anders nog voor weinig geld wat gehaald? Vind het zelf altijd zo zonde als je bijvoorbeeld voor € 150 vuurwerk koopt en dat dan in 1 nacht in de lucht ziet vliegen.
Net gisteren voor € 18,90 vuurwerk gekocht. Wat grondbloemen, rotjes, vuurpijlen en wat babypijltjes. Iemand anders nog voor weinig geld wat gehaald? Vind het zelf altijd zo zonde als je bijvoorbeeld voor € 150 vuurwerk koopt en dat dan in 1 nacht in de lucht ziet vliegen.
Citaat van Farid. op 30 december 2009, 13:45Wij hebben voor 80 euro besteld. Is voor het eerst :geheim:
Mijn vader gaat het vanavond ophalen
Wij hebben voor 80 euro besteld. Is voor het eerst :geheim:
Mijn vader gaat het vanavond ophalen
Citaat van William op 30 december 2009, 14:00Heb voor 70 euro bij de lidl gehaald in Duitsland
Verder heb ik nog voor 50 euro legaal en nog wat ander spul.
Heb voor 70 euro bij de lidl gehaald in Duitsland
Verder heb ik nog voor 50 euro legaal en nog wat ander spul.
Citaat van Zombymario op 30 december 2009, 14:02Wat Headsh0t allemaal heeft lijkt het wel of je een bomaanslag wilt plegen. Man wat veel zeg!
Wat Headsh0t allemaal heeft lijkt het wel of je een bomaanslag wilt plegen. Man wat veel zeg!
Citaat van William op 30 december 2009, 14:14Toen ik daar ging afrekenen zei de kassavrouw: wollen sie diese ganze stadt in der luft blasen? :2funny:
Toen ik daar ging afrekenen zei de kassavrouw: wollen sie diese ganze stadt in der luft blasen? :2funny: