Café de Download
Citaat van Robin op 26 december 2009, 12:32Gister echt heerlijk gegeten in een luxe restaurant. Vandaag lekker niks, geen verplichtingen. Lekker uitbuiken en op duken hangen dus
!
Gister echt heerlijk gegeten in een luxe restaurant. Vandaag lekker niks, geen verplichtingen. Lekker uitbuiken en op duken hangen dus !
Citaat van Duken op 26 december 2009, 12:40Lekker... ik ga straks weer naar de schoonfamilie. Dus nog een drukke dag. Ach ja, hoort bij de kerst he. Morgen weer relaxe
Lekker... ik ga straks weer naar de schoonfamilie. Dus nog een drukke dag. Ach ja, hoort bij de kerst he. Morgen weer relaxe
Citaat van William op 26 december 2009, 14:08Net uit bed, frituur staat aan, kan niet beter
Vanavond naar DJ Korsakoff, wordt ook erg vet.
Net uit bed, frituur staat aan, kan niet beter Vanavond naar DJ Korsakoff, wordt ook erg vet.
Citaat van Erwin. op 27 december 2009, 10:33Vanavond naar DJ Korsakoff, wordt ook erg vet.
En hoe was het?
Of ben je nog niet uit bed
zal wel laat geworden zijn.
Korsakoff heb ik ook eens zien draaien in Antwerpen erg goed vond ik.
Vanavond naar DJ Korsakoff, wordt ook erg vet.
En hoe was het?
Of ben je nog niet uit bed zal wel laat geworden zijn.
Korsakoff heb ik ook eens zien draaien in Antwerpen erg goed vond ik.
Citaat van William op 27 december 2009, 11:22Eerste keer wakker geworden als 16 jarige
De magnum fles heineken is leeg
vandaag maar s voor t eerst zelf drank halen bij de supermarkt!
Eerste keer wakker geworden als 16 jarige
De magnum fles heineken is leeg
vandaag maar s voor t eerst zelf drank halen bij de supermarkt!
Citaat van filkill op 28 december 2009, 12:42http://www.9lives.be/gamepublishers/3d-realms/nieuws/3d-realms-belooft-comeback-duke-nukem
Comeback van Duke Nukem
http://www.9lives.be/gamepublishers/3d-realms/nieuws/3d-realms-belooft-comeback-duke-nukem
Comeback van Duke Nukem
Citaat van William op 28 december 2009, 13:40WOT party time :dans2: als die uitkomt ga ik hem zeker downloaden of wachten tot dat hij is afgeprijsd
WOT party time :dans2: als die uitkomt ga ik hem zeker downloaden of wachten tot dat hij is afgeprijsd