Café de Download
Citaat van Tom op 7 december 2009, 19:41Aangezien Danny hier toch meeleest, wil ik iedereen graag aanbevelen niet bij hem te kopen om bovenstaande redenen. Het mailcontact verloopt uiterst onprettig en je wordt bijna gedwongen in de verdediging te gaan. Zeggen dat je afziet van de koop wegens enig onvertrouwen in de algehele situatie is er blijkbaar niet bij. Op die mededeling worden de keiharde conclusies getrokken dat je hem persoonlijk niet vertrouwt en dat het opzoeken van mensen over internet absoluut niet kan en je hem persoonlijk moet contacteren om, kort samengevat, te vragen of hijzelf wel betrouwbaar is. Sorry, maar dat gaat me te ver. Het tot tweemaal toe aanbieden van excuses voor het geval hij niet degene is waar oplichtingspraktijken over te vinden zijn is blijkbaar ook niet afdoende.
Sorry jongens, normaal los ik dit ook anders op maar ik moest dit even kwijt.
Aangezien Danny hier toch meeleest, wil ik iedereen graag aanbevelen niet bij hem te kopen om bovenstaande redenen. Het mailcontact verloopt uiterst onprettig en je wordt bijna gedwongen in de verdediging te gaan. Zeggen dat je afziet van de koop wegens enig onvertrouwen in de algehele situatie is er blijkbaar niet bij. Op die mededeling worden de keiharde conclusies getrokken dat je hem persoonlijk niet vertrouwt en dat het opzoeken van mensen over internet absoluut niet kan en je hem persoonlijk moet contacteren om, kort samengevat, te vragen of hijzelf wel betrouwbaar is. Sorry, maar dat gaat me te ver. Het tot tweemaal toe aanbieden van excuses voor het geval hij niet degene is waar oplichtingspraktijken over te vinden zijn is blijkbaar ook niet afdoende.
Sorry jongens, normaal los ik dit ook anders op maar ik moest dit even kwijt.
Citaat van svenholtman op 8 december 2009, 09:58Inderdaad, ik hoop dat dit goed uitpakt. Het is niet alleen photoshop, maar ook echte producten ontwerpen. Dat zal natuurlijk wel heel basic zijn, maar toch een begin aan iets wat ik heel erg leuk vind.
waar ga je die opleiding volgen? zelf doe ik communicatie en dat is o.a. ook vormgeving. Ben nu met de stage ook websites aan het ontwerpen
Inderdaad, ik hoop dat dit goed uitpakt. Het is niet alleen photoshop, maar ook echte producten ontwerpen. Dat zal natuurlijk wel heel basic zijn, maar toch een begin aan iets wat ik heel erg leuk vind.
waar ga je die opleiding volgen? zelf doe ik communicatie en dat is o.a. ook vormgeving. Ben nu met de stage ook websites aan het ontwerpen
Citaat van Demo op 8 december 2009, 10:39hierow een filmpje....kan je wat van leren...als je toch een tijdje bezig bent
succes ermee
hierow een filmpje....kan je wat van leren...als je toch een tijdje bezig bent
succes ermee
Citaat van Demo op 8 december 2009, 11:33Beste mensen,
Ik wil toch even reageren op het berichtje van Tom aangezien het mij persoon betreft.
Tom reageerde op een advertentie van mij op marktplaats voor het kopen van GH worldtour. Nadat ik mijn gegevens naar Tom had gestuurd, vertelde hij dat hij van de koop af wilde zien omdat hij het niet vertrouwde (dit baseerde hij op het googlen van naam,en kwam uit bij scooteronderdelen oplicht o.i.d.)
Ik heb hier echter niets me te maken en vind het erg vervelend dat iemand het dan direct nodig vind om op internet te schrijven dat hij bijna is opgelicht (terwijl Tom niet de moeite heeft genomen om referenties bij mij te vragen, waaruit blijkt dat ik de desbetreffende persoon niet ben). Ik heb mijn advertentie ook maar van marktplaats afgehaald, aangezien andere mensen die de berichten van Tom hebben gelezen het ook niet meer vertrouwden. Ik heb gelukkig wel een aantal mensen blij kunnen maken met een GH set, maar ik heb geen zin in dit soort cowboy verhalen op internet.
Tom heeft natuurlijk het recht om van de koop af te zien als hij iets niet vertrouwt, ik vind het alleen jammer dat hij een veronderstelling als waarheid beschouwt en vervolgens op internet publiceert.
Groeten Danny
PS als iemand nog een GH set wil kopen, ik heb er nog 2 staan O0
Beste mensen,
Ik wil toch even reageren op het berichtje van Tom aangezien het mij persoon betreft.
Tom reageerde op een advertentie van mij op marktplaats voor het kopen van GH worldtour. Nadat ik mijn gegevens naar Tom had gestuurd, vertelde hij dat hij van de koop af wilde zien omdat hij het niet vertrouwde (dit baseerde hij op het googlen van naam,en kwam uit bij scooteronderdelen oplicht o.i.d.)
Ik heb hier echter niets me te maken en vind het erg vervelend dat iemand het dan direct nodig vind om op internet te schrijven dat hij bijna is opgelicht (terwijl Tom niet de moeite heeft genomen om referenties bij mij te vragen, waaruit blijkt dat ik de desbetreffende persoon niet ben). Ik heb mijn advertentie ook maar van marktplaats afgehaald, aangezien andere mensen die de berichten van Tom hebben gelezen het ook niet meer vertrouwden. Ik heb gelukkig wel een aantal mensen blij kunnen maken met een GH set, maar ik heb geen zin in dit soort cowboy verhalen op internet.
Tom heeft natuurlijk het recht om van de koop af te zien als hij iets niet vertrouwt, ik vind het alleen jammer dat hij een veronderstelling als waarheid beschouwt en vervolgens op internet publiceert.
Groeten Danny
PS als iemand nog een GH set wil kopen, ik heb er nog 2 staan O0
Citaat van svenholtman op 8 december 2009, 12:52yeah, duken raakt in kerstsfeer zie ik net. een Kerstman op het logo :mickey:
edit: waarom is die Kerstman in arrenslee alleen te zien voor leden en niet voor gasten?
yeah, duken raakt in kerstsfeer zie ik net. een Kerstman op het logo :mickey:
edit: waarom is die Kerstman in arrenslee alleen te zien voor leden en niet voor gasten?
Citaat van svenholtman op 8 december 2009, 13:43je hebt buiten de frietpan aanstaan??? :-[
je hebt buiten de frietpan aanstaan??? :-[
Citaat van William op 8 december 2009, 13:46Nee, die staat buiten in een apart hokje, anders gaat het huis zo stinken al stond ie in de keuken.
Nee, die staat buiten in een apart hokje, anders gaat het huis zo stinken al stond ie in de keuken.