Café de Download
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 14:17Wie heeft er zin in een potje MW2 op de PC tegen mij?
Ik heb wel zin, maar dat kan ik niet met gedownload.
tenzij je weet hoe
brrrr nu buiten met de hond. het is typisch hondenweer....
Succes
'k heb geen hond
:tong:
Wie heeft er zin in een potje MW2 op de PC tegen mij?
Ik heb wel zin, maar dat kan ik niet met gedownload.
tenzij je weet hoe
brrrr nu buiten met de hond. het is typisch hondenweer....
Succes
'k heb geen hond :tong:
Citaat van Tom op 6 december 2009, 15:22Moet je het ook in je eigen woorden zetten, dan valt het niet op. Tenzij je eerst alleen maar slechte verslagen hebt ingeleverd, en nu opeens een hele goede met de juiste zinsbouw en goed ABN. Niet dat je Wikipedia moet vertrouwen, vaak is niet waar of is de waarheid anders dan daar staat. Alleen omdat er dure woorden worden gebruikt, denken mensen meteen dat het juist is.
Wikipedia is zelfs voor medische doeleinden best betrouwbaar. Het is echter geen goedgekeurde encyclopedie, dus we mogen geen artikelen van die site als citaten in onze verplichte schrijfstukken vermelden. Om voor tentamens even wat op te zoeken kan 't wel onwijs handig zijn en ik heb nog nooit verkeerde informatie zien staan.
Citaten mogen trouwens altijd in werkstukken, als je daar vervolgens maar iets mee doet. Schrijf bij een mening je eigen mening erbij, bouw uit op een uitspraak of reken verder met een formule, om maar even wat te noemen.
@ Hierboven: nutteloze post... In de huiskamer kun je toch je berichtenaantal niet verhogen.
Moet je het ook in je eigen woorden zetten, dan valt het niet op. Tenzij je eerst alleen maar slechte verslagen hebt ingeleverd, en nu opeens een hele goede met de juiste zinsbouw en goed ABN. Niet dat je Wikipedia moet vertrouwen, vaak is niet waar of is de waarheid anders dan daar staat. Alleen omdat er dure woorden worden gebruikt, denken mensen meteen dat het juist is.
Wikipedia is zelfs voor medische doeleinden best betrouwbaar. Het is echter geen goedgekeurde encyclopedie, dus we mogen geen artikelen van die site als citaten in onze verplichte schrijfstukken vermelden. Om voor tentamens even wat op te zoeken kan 't wel onwijs handig zijn en ik heb nog nooit verkeerde informatie zien staan.
Citaten mogen trouwens altijd in werkstukken, als je daar vervolgens maar iets mee doet. Schrijf bij een mening je eigen mening erbij, bouw uit op een uitspraak of reken verder met een formule, om maar even wat te noemen.
@ Hierboven: nutteloze post... In de huiskamer kun je toch je berichtenaantal niet verhogen.
Citaat van William op 6 december 2009, 15:31Ik citeer heel erg vaak van wikipedia, dat geeft vaak genoeg informatie om mijn stelling te kunnen concluderen voor bijvoorbeeld een project.
Snap ook niet zo goed waarom je alles in eigen woorden moet vertalen, als je een goede conclusie geeft dan begrijpt de leraar toch wel dat je dat stukje begrijpt.
Ik citeer heel erg vaak van wikipedia, dat geeft vaak genoeg informatie om mijn stelling te kunnen concluderen voor bijvoorbeeld een project.
Snap ook niet zo goed waarom je alles in eigen woorden moet vertalen, als je een goede conclusie geeft dan begrijpt de leraar toch wel dat je dat stukje begrijpt.
Citaat van Tom op 7 december 2009, 18:16Zow, bijna zaken gedaan met een oplichter vandaag (Danny Derksen). Ben blij dat ik, voordat ik wat over internet van privépersonen koop, nog altijd diegene even natrek. Die gozer licht mensen op voor 80 euro, dat vind ik toch wel een beetje triest.
In mijn geval was het een euro of 55 geweest, niet echt iets waar je rijk van wordt dus...
Zow, bijna zaken gedaan met een oplichter vandaag (Danny Derksen). Ben blij dat ik, voordat ik wat over internet van privépersonen koop, nog altijd diegene even natrek. Die gozer licht mensen op voor 80 euro, dat vind ik toch wel een beetje triest. In mijn geval was het een euro of 55 geweest, niet echt iets waar je rijk van wordt dus...
Citaat van Tom op 7 december 2009, 18:32Niks bijzonders, een GH World Tour pakketje voor iemand voor kerst en een tweede gitaar daarbij omdat mijn eigen GH3 wireless ding nagenoeg kapot is en ik geen zin heb om te solderen.
Daarom snap ik ook niet waarom je daarvoor zo moeilijk gaat doen met het geld laten overmaken naar iemand anders' bankrekening, andere spullen in de doos stoppen en verzenden en zo... Want dat doet 'ie. Je hebt wat rare mensen op deze aardkloot rondlopen geloof ik.
Niks bijzonders, een GH World Tour pakketje voor iemand voor kerst en een tweede gitaar daarbij omdat mijn eigen GH3 wireless ding nagenoeg kapot is en ik geen zin heb om te solderen. Daarom snap ik ook niet waarom je daarvoor zo moeilijk gaat doen met het geld laten overmaken naar iemand anders' bankrekening, andere spullen in de doos stoppen en verzenden en zo... Want dat doet 'ie. Je hebt wat rare mensen op deze aardkloot rondlopen geloof ik.
Citaat van William op 7 december 2009, 18:36Die heb je zeker
Ik ga een nieuwe opleiding volgen, ben de mijne echt meer dan spuugzat. Ik ga nu Grafische Vormgeving doen, ik schijn er talent voor te hebben, serieus
En het lijkt me ook veel leuker.
Die heb je zeker
Ik ga een nieuwe opleiding volgen, ben de mijne echt meer dan spuugzat. Ik ga nu Grafische Vormgeving doen, ik schijn er talent voor te hebben, serieus En het lijkt me ook veel leuker.
Citaat van Tom op 7 december 2009, 18:43Talent is toch altijd mooi meegenomen? Als je het dan ook nog eens leuk vindt, kan dat wel eens tot een hele goede baan leiden, je weet maar nooit.
Talent is toch altijd mooi meegenomen? Als je het dan ook nog eens leuk vindt, kan dat wel eens tot een hele goede baan leiden, je weet maar nooit.
Citaat van William op 7 december 2009, 18:51Inderdaad, ik hoop dat dit goed uitpakt. Het is niet alleen photoshop, maar ook echte producten ontwerpen. Dat zal natuurlijk wel heel basic zijn, maar toch een begin aan iets wat ik heel erg leuk vind.
Inderdaad, ik hoop dat dit goed uitpakt. Het is niet alleen photoshop, maar ook echte producten ontwerpen. Dat zal natuurlijk wel heel basic zijn, maar toch een begin aan iets wat ik heel erg leuk vind.