Café de Download
Citaat van Zombymario op 6 december 2009, 09:06Wat ik heb gekregen:
-Een cadeaubon van de Bart Smit van €10
-Een stuk parsepein
-Pepernoten
Wat ik heb gekregen:
-Een cadeaubon van de Bart Smit van €10
-Een stuk parsepein
-Pepernoten
Citaat van William op 6 december 2009, 09:47ik ben naar de chinees gegaan en met me pa aan ut zuipen geweest en tot 3 uur snachts gekaarty (niemant kent het spel : rikken)
ik ben naar de chinees gegaan en met me pa aan ut zuipen geweest en tot 3 uur snachts gekaarty (niemant kent het spel : rikken)
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 10:40Wtf is rikken?
ken het inderdaad niet.
Wtf is rikken?
ken het inderdaad niet.
Citaat van William op 6 december 2009, 12:20witte chocolade is toch ook chocolade? ???
Witte chocolade is chocolade die geen cacaopoeder bevat, maar alleen cacaoboter, gecondenseerde melk, suiker en vanille.
Deze chocoladesoort werd voor het eerst in de jaren 1930 in Zwitserland geproduceerd. Het concept werd door Nestlé uitgevonden. Het werd succesvol verkocht in de Verenigde Staten in 1948 bij de introductie van Nestlé's Alpine White Chocolate bar, witte chocolade met nootjes.
Weer wat geleerd.
witte chocolade is toch ook chocolade? ???
Witte chocolade is chocolade die geen cacaopoeder bevat, maar alleen cacaoboter, gecondenseerde melk, suiker en vanille.
Deze chocoladesoort werd voor het eerst in de jaren 1930 in Zwitserland geproduceerd. Het concept werd door Nestlé uitgevonden. Het werd succesvol verkocht in de Verenigde Staten in 1948 bij de introductie van Nestlé's Alpine White Chocolate bar, witte chocolade met nootjes.
Weer wat geleerd.
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 12:53OKee dan. maar je moet wel de bron erbij zetten xd
OKee dan. maar je moet wel de bron erbij zetten xd
Citaat van William op 6 december 2009, 12:59Hahaha, dat valt te zien dat hij dat niet heeft geschreven.
Vinden jullie ook dat er op wikipedia alleen maar alles in 'uitgebreide' woorden zijn geschreven? Soms snap ik er de ballen niet van...
Hahaha, dat valt te zien dat hij dat niet heeft geschreven.
Vinden jullie ook dat er op wikipedia alleen maar alles in 'uitgebreide' woorden zijn geschreven? Soms snap ik er de ballen niet van...
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 13:06Nee he,
en het ergste, als je iets copy-paste in je verslag van wikipedia komen leraren/en leraressen er altijd achter, :-[
Nee he,
en het ergste, als je iets copy-paste in je verslag van wikipedia komen leraren/en leraressen er altijd achter, :-[
Citaat van Heisenberg op 6 december 2009, 13:13Moet je het ook in je eigen woorden zetten, dan valt het niet op. Tenzij je eerst alleen maar slechte verslagen hebt ingeleverd, en nu opeens een hele goede met de juiste zinsbouw en goed ABN. Niet dat je Wikipedia moet vertrouwen, vaak is niet waar of is de waarheid anders dan daar staat. Alleen omdat er dure woorden worden gebruikt, denken mensen meteen dat het juist is.
Moet je het ook in je eigen woorden zetten, dan valt het niet op. Tenzij je eerst alleen maar slechte verslagen hebt ingeleverd, en nu opeens een hele goede met de juiste zinsbouw en goed ABN. Niet dat je Wikipedia moet vertrouwen, vaak is niet waar of is de waarheid anders dan daar staat. Alleen omdat er dure woorden worden gebruikt, denken mensen meteen dat het juist is.