do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 283 of 2.047Volgende

Wat ik heb gekregen:

-Een cadeaubon van de Bart Smit van €10

-Een stuk parsepein

-Pepernoten

ik ben naar de chinees gegaan en met me pa aan ut zuipen geweest en tot 3 uur snachts gekaarty (niemant kent het spel : rikken)

Wtf is rikken? :P

ken het inderdaad niet.

witte chocolade is toch ook chocolade? ??? :P

Witte chocolade is chocolade die geen cacaopoeder bevat, maar alleen cacaoboter, gecondenseerde melk, suiker en vanille.

Deze chocoladesoort werd voor het eerst in de jaren 1930 in Zwitserland geproduceerd. Het concept werd door Nestlé uitgevonden. Het werd succesvol verkocht in de Verenigde Staten in 1948 bij de introductie van Nestlé's Alpine White Chocolate bar, witte chocolade met nootjes.

Weer wat geleerd.

OKee dan. maar je moet wel de bron erbij zetten  xd

Hahaha, dat valt te zien dat hij dat niet heeft geschreven. :P

Vinden jullie ook dat er op wikipedia alleen maar alles in 'uitgebreide' woorden zijn geschreven? Soms snap ik er de ballen niet van...

Nee he,

en het ergste, als je iets copy-paste in je verslag van wikipedia komen leraren/en leraressen er altijd achter, :-[

Moet je het ook in je eigen woorden zetten, dan valt het niet op. Tenzij je eerst alleen maar slechte verslagen hebt ingeleverd, en nu opeens een hele goede met de juiste zinsbouw en goed ABN. Niet dat je Wikipedia moet vertrouwen, vaak is niet waar of is de waarheid anders dan daar staat. Alleen omdat er dure woorden worden gebruikt, denken mensen meteen dat het juist is.

Wij mogen alles kopiëren en plakken in ons werkstuk, als we de bron er maar bij zetten.

Wie heeft er zin in een potje MW2 op de PC tegen mij? :)

VorigePage 283 of 2.047Volgende