Café de Download
Citaat van William op 5 december 2009, 22:53Ik heb ook een berg snoep gekregen
Vind kruitnoten niet eens lekker, morgen met de familie sinterklaas vieren, nog meer cadeatjes
Ik heb ook een berg snoep gekregen Vind kruitnoten niet eens lekker, morgen met de familie sinterklaas vieren, nog meer cadeatjes
Citaat van Tom op 5 december 2009, 22:53Pf, ik heb 3 chocoladeletters voor ons drietjes gekocht bij de chocolatier en ik heb niks teruggekregen.
CoD MW2 is toch weer zo'n 50 euro, dus niet klagen jij!
Pf, ik heb 3 chocoladeletters voor ons drietjes gekocht bij de chocolatier en ik heb niks teruggekregen. CoD MW2 is toch weer zo'n 50 euro, dus niet klagen jij!
Citaat van William op 5 december 2009, 23:13Ik geef niet zo veel om chocolade, ik krijg er altijd buikpijn van. Witte chocolade is wel lekker.
Ik geef niet zo veel om chocolade, ik krijg er altijd buikpijn van. Witte chocolade is wel lekker.
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 00:10witte chocolade is toch ook chocolade? ???
witte chocolade is toch ook chocolade? ???
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 00:16Nou geweldig.. Een witte achtergrond
Hoe bedoel je 'm? xd op je kamer ofzo?
Nou geweldig.. Een witte achtergrond Hoe bedoel je 'm? xd op je kamer ofzo?
Citaat van William op 6 december 2009, 00:47Waarschijnlijk bedoelt Wesley dat hij niks heeft gehad
Ik heb dit jaar niks gekregen :'( maar we hadden wel een erg gezellig feest met wat vrienden :drank:
Waarschijnlijk bedoelt Wesley dat hij niks heeft gehad
Ik heb dit jaar niks gekregen :'( maar we hadden wel een erg gezellig feest met wat vrienden :drank:
Citaat van Robin op 6 december 2009, 01:05Ik vanavond 3 pakken met 2takt olie gekregen, hahaha, kan ik weer 42 jaar mee vooruit ofzo.
Ik vanavond 3 pakken met 2takt olie gekregen, hahaha, kan ik weer 42 jaar mee vooruit ofzo.
Citaat van Marciej123 op 6 december 2009, 08:06Waarschijnlijk bedoelt Wesley dat hij niks heeft gehad
Oh zo
Ik dacht al. xd, naja, ik ook niks. Een chocolade letter. :dans2:
Waarschijnlijk bedoelt Wesley dat hij niks heeft gehad
Oh zo
Ik dacht al. xd, naja, ik ook niks. Een chocolade letter. :dans2: