do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 281 of 2.047Volgende

Ik las net dat bericht op de home-page van Duken.nl over die rechtzaak van Nintendo VS Flashkaarten. Ze hebben verloren en hebben ook een tweede rechtzaak verloren. En ze hebben tegenwoordig anti-piracy protecties op hun spellen maar die woorden ook vaak binnen een dag of 2 gecraakt. Lukt niet echt wat Nintendo probeert om de Flaskaarten tegen te gaan.

Ik was net even bij utorrent aan het kijken hoe ver me torrent waren en viel bijna van me stoel af toen ik zag hoeveel verbinding ik had maar hoe traag het uploaden gaat  :o

naamloos-46.jpg

http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-46.jpg

Ik was net even bij utorrent aan het kijken hoe ver me torrent waren en viel bijna van me stoel af toen ik zag hoeveel verbinding ik had maar hoe traag het uploaden gaat  :o

naamloos-46.jpg

http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-46.jpg

Haha, nice :)

Die onderste met de naam: nl is mijn torrent ;D :P

Ik neem aan dat dat sarcastisch bedoeld is  :-[

heeft er iemand nog iets gedaan met sinterklaas/gaat er iemand nog wat doen?

Wij krijgen altijd cadeaus met kerstmis, maar ik heb vandaag bioscoopbon, 2 deobussen van axe, geurtje van puma, shower gell + deobus van playboy, puma geurtje, usb-lampje, heleboel eten en €60 voor een kaartje te kopen voor nieuwjaar.

ik helemaal niets :'(  maar wij doen al best lang niet meer aan sinterklaas

@ Jeroen,

Jij hebt volgens mij ook veel geurtjes :P

Dit is trouwens mijn geurtjes collectie:

snv30829.jpg

Ik kom inderdaad aardig in de buurt :P Heb ze alleen niet allemaal meer, mijn broer gebruikt de mijne ook.

Dan heb ik nog weinig gekregen: Call of Duty 6: Modern Warfare 2 voor de PC, 2 Björn Borg boxers en 1 chocoladeletter. :)

En die chocoladeletter is ook nog niet eens de letter van me voornaam en die eten me ouders toch zeker weten op. ;)

Maar eigenlijk doen we ook niet meer aan Sinterklaas, meer aan Kerst. Met Kerst krijg ik denk ik ook wel wat meer. ;)

VorigePage 281 of 2.047Volgende