Café de Download
Citaat van Heisenberg op 4 december 2009, 14:28Ja maar meestal zit je een kamer waar niet alleen je beeldscherm de lichtbron is. Als ik mij constant moet focussen op een bord en het hele lokaal is helemaal donker, krijg ik binnen 2 uur zeker wel flinke hoofdpijn.
Ja maar meestal zit je een kamer waar niet alleen je beeldscherm de lichtbron is. Als ik mij constant moet focussen op een bord en het hele lokaal is helemaal donker, krijg ik binnen 2 uur zeker wel flinke hoofdpijn.
Citaat van William op 4 december 2009, 19:16Effe een snel vraagje waar geen topic voor nodig is, hoe doe je Subs toevoegen aan een film zodat ie deze meepakt bij het omzetten naar .mp4?
Effe een snel vraagje waar geen topic voor nodig is, hoe doe je Subs toevoegen aan een film zodat ie deze meepakt bij het omzetten naar .mp4?
Citaat van Heisenberg op 4 december 2009, 19:22Effe een snel vraagje waar geen topic voor nodig is, hoe doe je Subs toevoegen aan een film zodat ie deze meepakt bij het omzetten naar .mp4?
Dan kan je die vragen in het "Algemene vragen topic" daarvoor is de Café Download niet voor bedoeld
Effe een snel vraagje waar geen topic voor nodig is, hoe doe je Subs toevoegen aan een film zodat ie deze meepakt bij het omzetten naar .mp4?
Dan kan je die vragen in het "Algemene vragen topic" daarvoor is de Café Download niet voor bedoeld
Citaat van Duken op 4 december 2009, 19:25Zo.... Heerlijke vakantie gehad! Lekker een weekje genoten in centerparcs en nu weer thuis.
En wat hebben we hier... 9 ongelezen pagina's met topics waar berichten in staan die nog niet zijn gelezen.
Het word dus een drukke avond! :cool2:
Ik ga beginnen met pagina 1....
[verwijderd door de beheerder]
Zo.... Heerlijke vakantie gehad! Lekker een weekje genoten in centerparcs en nu weer thuis.
En wat hebben we hier... 9 ongelezen pagina's met topics waar berichten in staan die nog niet zijn gelezen. Het word dus een drukke avond! :cool2:
Ik ga beginnen met pagina 1....
[verwijderd door de beheerder]
Citaat van William op 4 december 2009, 21:04Zo
Daar ben je voorlopig wel even zoet mee.
Die zin doet me ergens aan denken: wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe
:sint:
Sinterklaas kwam vandaag op school, ik was dit jaar echt een ster met pepernoten gooien op mensen (en op sinterklaas). :2funny:
Zo Daar ben je voorlopig wel even zoet mee.
Die zin doet me ergens aan denken: wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe
:sint:
Sinterklaas kwam vandaag op school, ik was dit jaar echt een ster met pepernoten gooien op mensen (en op sinterklaas). :2funny:
Citaat van Robbert op 4 december 2009, 21:12Bij ons kwam Sinterklaas ook op school langs, maar jammer genoeg niet bij ons.
Heb dus ook weer geen pepernoten kunnen gooien, zoals vorig jaar.
Bij ons kwam Sinterklaas ook op school langs, maar jammer genoeg niet bij ons. Heb dus ook weer geen pepernoten kunnen gooien, zoals vorig jaar.
Citaat van Duken op 4 december 2009, 21:24Sinterklaas was dit jaar ook bij ons op in centerparcs. Jurgen (zoontje) vond zwarte piet wel leuk. Hij kreeg zelfs een schuimpje. Maar die heeft pappa opgegeten. Jurgen is nog wat klein voor deze snoepjes
Sinterklaas was dit jaar ook bij ons op in centerparcs. Jurgen (zoontje) vond zwarte piet wel leuk. Hij kreeg zelfs een schuimpje. Maar die heeft pappa opgegeten. Jurgen is nog wat klein voor deze snoepjes
Citaat van Pctje op 4 december 2009, 21:54[a] duken: smulaapje
zooo en nu weer mn nest in. 10 uur thuis van mn stage. en 9 uur vanochtend weg. Dus dat maakt 13 uur :geheim:. veel te lang x.x
Morgen om 10 uur weer op stage tot 5 uur. Dan sinterklaas.. en dan goed naar de klote zuipen eindelijk weekend dan :love:
[a] duken: smulaapje
zooo en nu weer mn nest in. 10 uur thuis van mn stage. en 9 uur vanochtend weg. Dus dat maakt 13 uur :geheim:. veel te lang x.x
Morgen om 10 uur weer op stage tot 5 uur. Dan sinterklaas.. en dan goed naar de klote zuipen eindelijk weekend dan :love:
Citaat van Marciej123 op 5 december 2009, 00:17Ik ga ook maar eens pitten. truste iedereen! :zwaai:
Ik ga ook maar eens pitten. truste iedereen! :zwaai: