do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 279 of 2.047Volgende

mijn moederbord is krom getrokken... :-[

Daarom ben ik de komende tijd erg weinig online! :(

Ben nu de game 'The Saboteur' aan het downloaden, heb al een tijdje een goed gevoel over de game. Het probleem is dat mijn Eweka afgelopen is en dat ik met torrents download, 50 kb/s :s

Nou ik was ook lyrisch over the saboteur. Dacht dat je als een soort moderne assassin speelde die allemaal kopstukken neer legt. Maar dan via sabotages. Dus remmen kapot knippen van een auto, bommen op brug plaatsen etc. Maar niets is minder waar. Het is gewoon simpel weg arcade shooten. Beetje zoals mercenaries 2.

mercenaries 2 heb ik alleen online gespeeld. Ik kijk morgen ofzo wel wat ik er van vind. Ik vond het concept er zo leuk uit zien.

Ben vandaag vroeg uit me bed opgestaan om ff de rooster wijzegingen van me school te bekijken. Want er is bij ons heeeeeel veel ziek.

laatste dagje vakantie... morgen alweer naar huis :( ach ja, vandaag dan nog maar even goed genieten en het zwembad in duiken. blub blub :vis:

tot morgen weer !

Maak ons maar lekker. Zou nu ook wel graag in een zwembad springen.

heb f*cking hoofdpijn, heb 4 uur lang(wel 1 pauze ertussen)naar een smartbord in een donker lokaal moeten staren  :-[

Jij ook al? :o.

Ik ook deze avond nu is het minder. Maar een vriend had het ook van mij.

Iedereen zegt als je veel achter de computer zit dat je hoofdpijn krijgt.

Daarmee wil ik zeggen dat ik 24/7 achter de computer zit, maar ik heb echt nóóit hoofdpijn. :P

VorigePage 279 of 2.047Volgende