Café de Download
Citaat van Marciej123 op 2 december 2009, 15:57mijn moederbord is krom getrokken... :-[
Daarom ben ik de komende tijd erg weinig online!
mijn moederbord is krom getrokken... :-[
Daarom ben ik de komende tijd erg weinig online!
Citaat van William op 2 december 2009, 18:12Ben nu de game 'The Saboteur' aan het downloaden, heb al een tijdje een goed gevoel over de game. Het probleem is dat mijn Eweka afgelopen is en dat ik met torrents download, 50 kb/s :s
Ben nu de game 'The Saboteur' aan het downloaden, heb al een tijdje een goed gevoel over de game. Het probleem is dat mijn Eweka afgelopen is en dat ik met torrents download, 50 kb/s :s
Citaat van William op 2 december 2009, 20:55Nou ik was ook lyrisch over the saboteur. Dacht dat je als een soort moderne assassin speelde die allemaal kopstukken neer legt. Maar dan via sabotages. Dus remmen kapot knippen van een auto, bommen op brug plaatsen etc. Maar niets is minder waar. Het is gewoon simpel weg arcade shooten. Beetje zoals mercenaries 2.
Nou ik was ook lyrisch over the saboteur. Dacht dat je als een soort moderne assassin speelde die allemaal kopstukken neer legt. Maar dan via sabotages. Dus remmen kapot knippen van een auto, bommen op brug plaatsen etc. Maar niets is minder waar. Het is gewoon simpel weg arcade shooten. Beetje zoals mercenaries 2.
Citaat van William op 2 december 2009, 21:59mercenaries 2 heb ik alleen online gespeeld. Ik kijk morgen ofzo wel wat ik er van vind. Ik vond het concept er zo leuk uit zien.
mercenaries 2 heb ik alleen online gespeeld. Ik kijk morgen ofzo wel wat ik er van vind. Ik vond het concept er zo leuk uit zien.
Citaat van Zombymario op 3 december 2009, 05:58Ben vandaag vroeg uit me bed opgestaan om ff de rooster wijzegingen van me school te bekijken. Want er is bij ons heeeeeel veel ziek.
Ben vandaag vroeg uit me bed opgestaan om ff de rooster wijzegingen van me school te bekijken. Want er is bij ons heeeeeel veel ziek.
Citaat van DukeNPDA op 3 december 2009, 08:45laatste dagje vakantie... morgen alweer naar huis
ach ja, vandaag dan nog maar even goed genieten en het zwembad in duiken. blub blub :vis:
tot morgen weer !
laatste dagje vakantie... morgen alweer naar huis ach ja, vandaag dan nog maar even goed genieten en het zwembad in duiken. blub blub :vis:
tot morgen weer !
Citaat van Schaapje op 3 december 2009, 17:46heb f*cking hoofdpijn, heb 4 uur lang(wel 1 pauze ertussen)naar een smartbord in een donker lokaal moeten staren :-[
heb f*cking hoofdpijn, heb 4 uur lang(wel 1 pauze ertussen)naar een smartbord in een donker lokaal moeten staren :-[
Citaat van William op 4 december 2009, 14:26Iedereen zegt als je veel achter de computer zit dat je hoofdpijn krijgt.
Daarmee wil ik zeggen dat ik 24/7 achter de computer zit, maar ik heb echt nóóit hoofdpijn.
Iedereen zegt als je veel achter de computer zit dat je hoofdpijn krijgt.
Daarmee wil ik zeggen dat ik 24/7 achter de computer zit, maar ik heb echt nóóit hoofdpijn.