do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 278 of 2.047Volgende

Zo had ik het ook gedaan, je hebt een internet kabel nodig lukt volgens mij niet met een USB kabel. Denk niet dat je verbinding dan zo super is en lag gaat krijgen in gamen.

Is er dan een internetkabel die in een iPhone past?

Is er dan een internetkabel die in een iPhone past?

Volgens mij niet,

hier is wel een topic over op Apple website: http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=8054198

Maar als ik het zo lees gaat dat het 'em niet worden :P

olla, hier weer deukje wat ee berichtje achterlaat vanuit centerparcs.

vandaag naar dusseldorf geweest en lekker @ the kerstmarkt gehangen. leuk leuk leuk, bier is lekker goedkoop en de starbucks koffie is overheerlijk!

greets en vrijdag weer achter een gewone pc :)

Het valt me op dat veel mensen hier de X-230 speakers hebben. :P

Het zijn trouwens wel hele goeie. 8)

Het zijn ook goede boxen als je kijkt hoeveel je er voor betaald na wat onderhandelen had ik ze mee voor 20€ van plaats 40€  :P

En je hebt het over nieuw? Dat is niet duur inderdaad. ::)

Zou ik er eigenlijk wat mee op schieten qua geluid als je een nieuwe geluidskaart koop? (heb nu onboard audio namelijk).

Ligt eraan, meestal niet zozeer. Welk moederbord heb je nu?

En je hebt het over nieuw? Dat is niet duur inderdaad. ::)

Zou ik er eigenlijk wat mee op schieten qua geluid als je een nieuwe geluidskaart koop? (heb nu onboard audio namelijk).

Die van mij had ik nieuw gehaald voor 20€

AT Tom, ik heb al een heel oud moederbord, nl de P5VD2-X.

Denk niet dat je dat wat zegt. :P

Tuurlijk wel, gewoon een bordje van Asus. Ik weet alleen niet of toen de hardware voor het geluid ook al een apart kaartje was, wat Asus nu standaard levert. Het geluid daarvan zal in elk geval niet bijster geweldig zijn, maar om nou een aparte geluidskaart te kopen... Ik zou eerder een nieuw moederbord + CPU + mem (oftewel: upgradesetje) nemen. :P

VorigePage 278 of 2.047Volgende