Café de Download
Citaat van William op 30 november 2009, 20:40Het valt me op dat veel mensen hier de X-230 speakers hebben.
Het zijn trouwens wel hele goeie.
Het valt me op dat veel mensen hier de X-230 speakers hebben.
Citaat van William op 30 november 2009, 20:41Heeft iemand net CSI NY gekeken? Vette aflevering maar met dit einde ga ik het niet redden tot volgende week maandag!
Heeft iemand net CSI NY gekeken? Vette aflevering maar met dit einde ga ik het niet redden tot volgende week maandag!
Citaat van Farid. op 30 november 2009, 20:57Het valt me op dat veel mensen hier de X-230 speakers hebben.
Ik niet, ik doe het al jaaaaren (7 jaar) met een setje Target
Al beginnen ze nu toch een beetje slechter te worden
Ik niet, ik doe het al jaaaaren (7 jaar) met een setje Target Al beginnen ze nu toch een beetje slechter te worden
Citaat van Schaapje op 30 november 2009, 21:06Het valt me op dat veel mensen hier de X-230 speakers hebben.
Hier zit ook een logitech X-230 user
Hier zit ook een logitech X-230 user
Citaat van Robin op 1 december 2009, 16:50GE-NI-AAL!
Heb nu op m'n macbook de wifi verbinding geshared naar m'n ethernet port, ethernet port kabeltje naar xbox hier en daar wat settings veranderd en hoppa dikke verbinding..
Nieuwprijs xbox 360 wifi adapter: 80 EURO!!!
GE-NI-AAL!
Heb nu op m'n macbook de wifi verbinding geshared naar m'n ethernet port, ethernet port kabeltje naar xbox hier en daar wat settings veranderd en hoppa dikke verbinding..
Nieuwprijs xbox 360 wifi adapter: 80 EURO!!!
Citaat van William op 1 december 2009, 17:27Vet robin!
Is het mogelijk om het 3G internet van een iPhone naar een laptop te koppelen met usb kabel zodat je op de laptop ook internet hebt?
Vet robin!
Is het mogelijk om het 3G internet van een iPhone naar een laptop te koppelen met usb kabel zodat je op de laptop ook internet hebt?