do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 276 of 2.047Volgende

Lol dat is kut, dan heb je wel erg strenge ouders als het gelijk een half jaar wordxD

Haha, dat is kut voor je :P Zou ik zeker niet mee akkoord gaan :o

Waarschijnlijk heeft 'ie niet veel om niet mee akkoord te gaan.

Wajoo, Strenge ouders :-[ Dat zijn de meine ook :P Vorig jaar zo echt verpest dat ze me in een pleeggezin wilden doen :heelboos:

dan heb je het wel heel erg bont gemaakt  ;)

maar mijn vader kan niet zonder me ( met computer problemen )

en ik niet zonder computer en ik heb zogenaamd mijn computer nodig voor de computer problemen op te lossen  :)

Vorig jaar zo echt verpest dat ze me in een pleeggezin wilden doen :heelboos:

Dat doen ouders dan weer níét. :P

Vorig jaar zo echt verpest dat ze me in een pleeggezin wilden doen :heelboos:

Dat doen ouders dan weer níét. :P

Omdat ik me op het einde van het schooljaar goed gedraagde nee, Maar had ik met me gedrag enzo daarmee door gegaan dan wel ;)

Ik heb het ook niet zo met "ouders", de mijne zie ik zo heel af en toe als ze van het werk af komen of als ik eerste uur vrij heb s'morgens. Dat groeit langzamerhand uit elkaar, sommige vrienden van mij zijn wel heel close en gaan samen naar de bioscoop enzo. Als mijn vader dat zou vragen zou ik niet meer bijkomen van het lachen :P

mijn ouders willen altijd gaan wandelen of fietsen , maar dan is m'n zusje erbij en dan moeten we steeds 10 minuten wachten todat ze komen :s

voorderest is mijn pa wel ok , hij brengt me overal heen ook met dingen via marktplaats ofso

en hij regelt me bijbaantjes ;D

Ik heb geen problemen met me ouders, ze zijn bijde wel chil.

Als we gaan wandelen of fietsen is me zusje altijd het laatste  :P

Btw, t is helemaal chil dat me ouders zijn gescheiden  :s

VorigePage 276 of 2.047Volgende