Café de Download
Citaat van Marciej123 op 30 november 2009, 16:30Wajoo, Strenge ouders :-[ Dat zijn de meine ook
Vorig jaar zo echt verpest dat ze me in een pleeggezin wilden doen :heelboos:
Wajoo, Strenge ouders :-[ Dat zijn de meine ook Vorig jaar zo echt verpest dat ze me in een pleeggezin wilden doen :heelboos:
Citaat van William op 30 november 2009, 16:34dan heb je het wel heel erg bont gemaakt
maar mijn vader kan niet zonder me ( met computer problemen )
en ik niet zonder computer en ik heb zogenaamd mijn computer nodig voor de computer problemen op te lossen
dan heb je het wel heel erg bont gemaakt
maar mijn vader kan niet zonder me ( met computer problemen )
en ik niet zonder computer en ik heb zogenaamd mijn computer nodig voor de computer problemen op te lossen
Citaat van Tom op 30 november 2009, 16:36Vorig jaar zo echt verpest dat ze me in een pleeggezin wilden doen :heelboos:
Dat doen ouders dan weer nÃét.
Citaat van Marciej123 op 30 november 2009, 16:39Vorig jaar zo echt verpest dat ze me in een pleeggezin wilden doen :heelboos:
Omdat ik me op het einde van het schooljaar goed gedraagde nee, Maar had ik met me gedrag enzo daarmee door gegaan dan wel
Omdat ik me op het einde van het schooljaar goed gedraagde nee, Maar had ik met me gedrag enzo daarmee door gegaan dan wel
Citaat van William op 30 november 2009, 16:43Ik heb het ook niet zo met "ouders", de mijne zie ik zo heel af en toe als ze van het werk af komen of als ik eerste uur vrij heb s'morgens. Dat groeit langzamerhand uit elkaar, sommige vrienden van mij zijn wel heel close en gaan samen naar de bioscoop enzo. Als mijn vader dat zou vragen zou ik niet meer bijkomen van het lachen
Ik heb het ook niet zo met "ouders", de mijne zie ik zo heel af en toe als ze van het werk af komen of als ik eerste uur vrij heb s'morgens. Dat groeit langzamerhand uit elkaar, sommige vrienden van mij zijn wel heel close en gaan samen naar de bioscoop enzo. Als mijn vader dat zou vragen zou ik niet meer bijkomen van het lachen
Citaat van William op 30 november 2009, 16:50mijn ouders willen altijd gaan wandelen of fietsen , maar dan is m'n zusje erbij en dan moeten we steeds 10 minuten wachten todat ze komen :s
voorderest is mijn pa wel ok , hij brengt me overal heen ook met dingen via marktplaats ofso
en hij regelt me bijbaantjes ;D
mijn ouders willen altijd gaan wandelen of fietsen , maar dan is m'n zusje erbij en dan moeten we steeds 10 minuten wachten todat ze komen :s
voorderest is mijn pa wel ok , hij brengt me overal heen ook met dingen via marktplaats ofso
en hij regelt me bijbaantjes ;D
Citaat van Farid. op 30 november 2009, 19:17Ik heb geen problemen met me ouders, ze zijn bijde wel chil.
Als we gaan wandelen of fietsen is me zusje altijd het laatste
Btw, t is helemaal chil dat me ouders zijn gescheiden :s
Ik heb geen problemen met me ouders, ze zijn bijde wel chil.
Als we gaan wandelen of fietsen is me zusje altijd het laatste
Btw, t is helemaal chil dat me ouders zijn gescheiden :s