Café de Download
Citaat van svenholtman op 8 december 2009, 13:52haha, wij hebben thuis een zogenaamde 'afzuigkap'
en daar staat de vetpan onder
haha, wij hebben thuis een zogenaamde 'afzuigkap' en daar staat de vetpan onder
Citaat van Marciej123 op 8 december 2009, 14:23Ja inderdaad, heb ik ook wellis met iphone
dan doe je over 1 zin 10 keer zo lang xd
Ja inderdaad, heb ik ook wellis met iphone
dan doe je over 1 zin 10 keer zo lang xd
Citaat van svenholtman op 8 december 2009, 15:23Bezoek anders even het blote dames topic daar word je wel warm van
haha idd, en dat geld ook voor marcie123, want die jongen kan ook wel een oppeppertje gebruiken
Bezoek anders even het blote dames topic daar word je wel warm van
haha idd, en dat geld ook voor marcie123, want die jongen kan ook wel een oppeppertje gebruiken
Citaat van William op 8 december 2009, 15:49@wesley
heeft geen zin, de kou overwint mijn mannelijkheid als je begrijpt wat ik bedoel. Moet waarschijnlijk nog half uurtje wachte. Daarna warme chocolademelk met slagroom die langzaam wegsmelt in het warme bruine goetje. Daar lekker veel hagelslag overheen die op zijn beurt zinkt in de hete chocolademelk. Vervolgens een lekker hapje uit het bruisende schuim nemen om die uiteraard onder het genot van een koffieleutje naar binnen te werken. Vrijwel na die eerste taste-explosion zal de warme chocolademelk er als koek ingaan.
Lol, daar heb je men zusje. EINDELIJK
@wesley
heeft geen zin, de kou overwint mijn mannelijkheid als je begrijpt wat ik bedoel. Moet waarschijnlijk nog half uurtje wachte. Daarna warme chocolademelk met slagroom die langzaam wegsmelt in het warme bruine goetje. Daar lekker veel hagelslag overheen die op zijn beurt zinkt in de hete chocolademelk. Vervolgens een lekker hapje uit het bruisende schuim nemen om die uiteraard onder het genot van een koffieleutje naar binnen te werken. Vrijwel na die eerste taste-explosion zal de warme chocolademelk er als koek ingaan.
Lol, daar heb je men zusje. EINDELIJK
Citaat van Marciej123 op 8 december 2009, 16:28Bezoek anders even het blote dames topic daar word je wel warm van
Haha opzich wel, maarja, Goeie vrienden, Beetje lol hebben, Dat scheelt wel hoor
Bezoek anders even het blote dames topic daar word je wel warm van
Haha opzich wel, maarja, Goeie vrienden, Beetje lol hebben, Dat scheelt wel hoor
Citaat van William op 9 december 2009, 14:25http://en.wikipedia.org/wiki/Duken
LoL
Wanneer komt er een wikipedia pagina over deze "echte" DukeN?
http://en.wikipedia.org/wiki/Duken
LoL
Wanneer komt er een wikipedia pagina over deze "echte" DukeN?