Café de Download
Citaat van William op 26 november 2009, 15:59Weet iemand waar je het goedkoopst een houten case voor een iPhone kan kopen?
Waar kan je Petrikov mee mixen?
Weet iemand waar je het goedkoopst een houten case voor een iPhone kan kopen?
Citaat van Marciej123 op 26 november 2009, 16:16Weet iemand waar je het goedkoopst een houten case voor een iPhone kan kopen?
Ik zat te googlen voor je houten iphone case en kwam wat tegen, op marktplaats, nieuw, Ik stuur pm voor de link, Want dit valt toch ook onder direct link? ???
Anders Post ik de link voor andere mensen
Weet iemand waar je het goedkoopst een houten case voor een iPhone kan kopen?
Ik zat te googlen voor je houten iphone case en kwam wat tegen, op marktplaats, nieuw, Ik stuur pm voor de link, Want dit valt toch ook onder direct link? ???
Anders Post ik de link voor andere mensen
Citaat van Farid. op 26 november 2009, 16:26marktplaats is toch geen downlaod site :-[
Kwam net thuis, vergeet ik me fiets te halen, dus ik me fiets halen. Zeg ik tegen me ma "mam, het is morgen Slachtfeest" dus morgen geen school voor mij :
Zometeen voetbal training
marktplaats is toch geen downlaod site :-[
Kwam net thuis, vergeet ik me fiets te halen, dus ik me fiets halen. Zeg ik tegen me ma "mam, het is morgen Slachtfeest" dus morgen geen school voor mij :
Zometeen voetbal training
Citaat van Marciej123 op 26 november 2009, 16:29Nee okee, maar dalijk heeft duken een geheime regel
nee grapje, Okee dit was de link.
Jaa ik weet het, Grote url :crazy:
Btw, me meisje is nu even beneden:P ik Dus even snel op Duken
Naja, Die blijft nog wel een tijdje :angel:
Nee okee, maar dalijk heeft duken een geheime regel nee grapje, Okee dit was de link.
Citaat van William op 26 november 2009, 17:09Bedankt Marciej, ze zijn erg mooi, vooral de lichtere, weet je misschien hoe de winkel heet?
Bedankt Marciej, ze zijn erg mooi, vooral de lichtere, weet je misschien hoe de winkel heet?
Citaat van Schaapje op 26 november 2009, 17:53Nee okee, maar dalijk heeft duken een geheime regel
dit is de kleine url versie:
Nee okee, maar dalijk heeft duken een geheime regel
Citaat van Marciej123 op 26 november 2009, 18:14Nee okee, maar dalijk heeft duken een geheime regel
Kan ook
Hoe deed je dat nou?
Nee okee, maar dalijk heeft duken een geheime regel
Kan ook Hoe deed je dat nou?
Citaat van VXL op 26 november 2009, 18:36Rechts op de pagina van een advertentie op marktplaats staat deze advertentie. Onder dit kopje staat link naar advertentie. Deze kun je gewoon kopiëren en hier op het forum plakken.
Rechts op de pagina van een advertentie op marktplaats staat deze advertentie. Onder dit kopje staat link naar advertentie. Deze kun je gewoon kopiëren en hier op het forum plakken.
Citaat van Marciej123 op 27 november 2009, 15:57ik zou het niet weten.. :crazy:
ik zou het niet weten.. :crazy: