Café de Download
Citaat van VXL op 27 november 2009, 16:47Doe het is met energy drink, dat is vast lekker.
Maar ik experimenteer meestal gewoon zelf, dan vind je vanzelf wel uit wat lekker is en niet...
Doe het is met energy drink, dat is vast lekker.
Maar ik experimenteer meestal gewoon zelf, dan vind je vanzelf wel uit wat lekker is en niet...
Citaat van William op 27 november 2009, 18:38Ik ga vanavond karten met vrienden
neem wel me moto helm mee hoef ik tenminste niet zo een stinkende helm op die iedereen draagt ;D
Ik ga vanavond karten met vrienden neem wel me moto helm mee hoef ik tenminste niet zo een stinkende helm op die iedereen draagt ;D
Citaat van William op 27 november 2009, 18:58Ok, mixen gaat wel lukken, maar er is een nieuw probleem......
Mn ouders zijn weg en Stefjuh is hier maar zijn ma denkt nou dat we gaan mixen enzo, wat nu? Ze woont hier in de straat....
Ok, mixen gaat wel lukken, maar er is een nieuw probleem......
Mn ouders zijn weg en Stefjuh is hier maar zijn ma denkt nou dat we gaan mixen enzo, wat nu? Ze woont hier in de straat....
Citaat van William op 27 november 2009, 19:03Nice, waar ga je karten?
Het was in grotebroek ben 1 keer 6 de geworden en 1 keer 3de. De 2de keer wist ik pas hoe je lekker kan rijden met een kart, is toch heel anders dan mijn 2 wielige bolide :cool2:
[A]Bartjuhh gordijnen dicht en niet te veel drinken
Nice, waar ga je karten?
Het was in grotebroek ben 1 keer 6 de geworden en 1 keer 3de. De 2de keer wist ik pas hoe je lekker kan rijden met een kart, is toch heel anders dan mijn 2 wielige bolide :cool2:
[A]Bartjuhh gordijnen dicht en niet te veel drinken
Citaat van William op 27 november 2009, 23:54Ok, mixen gaat wel lukken, maar er is een nieuw probleem......
Wat is mixen?
Drankjes mixen of mexxen?
Wat is mixen?
Citaat van Marciej123 op 28 november 2009, 12:13Ok, mixen gaat wel lukken, maar er is een nieuw probleem......
Wat is mixen?
Ik denk met drank
Wat is mixen?
Ik denk met drank
Citaat van William op 28 november 2009, 15:35Heb een nieuwe grafische kaart, ATI HD4770. Eindelijk weer lekker probleemloos gamen met mooie graphics
Heb een nieuwe grafische kaart, ATI HD4770. Eindelijk weer lekker probleemloos gamen met mooie graphics