do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 271 of 2.047Volgende

Haha, wie maakt er nou huiswerk? :P Ik kom net uit school, Heb echt een pokke dag gehad, weer te laat en weer gezeik. Misschien toch maar andere opleiding :P

Leraren zijn er om te te zeiken. Ze willen je helpen met problemen die je zonder hun niet hebt. :)

Toch zul je later blij zijn dat je ooit leraren hebt gehad. ;) Anders is het ook zo moeilijk leren, nietwaar? Je moet gewoon zorgen dat je wat opdrachten maakt en een aantal dingetjes weet, voor de rest kun je ze als wandelende encyclopedie gebruiken. Dat mis ik toch een beetje op de universiteit, daar moet je bijna alles zelf doen.

Daar zit wel wat in. Maar alle docenten zijn bijna hetzelfde, ze geven op dezelfde manier les enz enz. Dat had best iets leuker gekund en een beetje afwisseling van het les materiaal. Dus bv. minder uit boeken, en meer praktijk opdrachten. Dat vind ik al een stuk leuker. ;)

Sja, dat is dan weer de middelbare school. :P Verwacht van een vervolgopleiding trouwens ook niet 100% praktijk, momenteel heb ik hier ook 29 boeken liggen met gemiddeld 800 pagina's waar ik ooit doorheen moet. Praktijk krijg je later nog genoeg, moet je maar denken. :P Ik vind wel dat ze lessen op het middelbaar niet altijd verplicht moeten stellen. Dan krijg je namelijk een veel makkelijkere schifting: de mensen die wel hun best doen zullen de benodigde kennis wel hebben en de slechte leerlingen niet.

Stil zijn in de klas, andere kinderen willen ook slapen

Haha, ik zit nu op school ben er in deze week al 5 keer uit gestuurd, waarbij vier keer bij biologie was omdat ik weer droge opmerkingen had over het hoofdstuk van voortplanting en seksualiteit. :P

Net ff op school een internetsnelheid-test gedaan:

634330461.png

Drama op me werk, server plat en geen goede backup.... druk druk druk :s

Er is altijd wat aan de hand op je werk :P. Wat een intensiteit.

VorigePage 271 of 2.047Volgende