do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 25 of 2.047Volgende

Je kunt toch kijken bij je laatst geposte berichten? De nummers staan er zelfs naast!

Ik bedoel het meer als, dat ik er niet meer op let :)

Ik vond het alleen leuk om de vergelijking ff te maken. 0O

Zo'n nerd ben ik nou ook weer niet. :P

Haha, ja ik snap je punt :). De ene dag heb je veel topics waar je op reageert omdat er veel worden aangemaakt, de andere dag minder :).

Pffoew, heb morgen een Duits mondeling. Weet nu toch wel bijna zeker dat ik voor Frans ga kiezen, had voor die mondeling met nauwelijks leren een 7.5 :)

Duits wordt bij ons strenger berekend dan Frans, dus ik zou daar ook rekening mee houden. 0O

Ikzelf houd meer van Duits, maar jah... Zit nu in de 6e, dus heb sowieso allebei niet meer. Vandaag letterkunde afgesloten met een 8 gemiddeld (8.5 gehaald voor boekenlijst).

Ik ben trouwens erg blij met ons nieuwe lid Diamond. Hij beantwoord vragen erg netjes en duidelijk! Topper  is het!  O0

Ik heb nog niet veel posts van em gezien, maar ik zie wel dat de hele lijst met laatst geposte berichten af en toe vol staat met zijn naam erbij, dus dat zal wel goed gaan. O0

Lol, check dit:

Gemiddeld aantal leden per dag: 25.99

Gemiddeld aantal berichten per dag: 77.99

Gemiddeld aantal topics per dag: 9.99

Tja het wordt inderdaad weer erg druk op duken, nu weer 3 pagina's ongelezen berichten... ik spit ze weer door  ;)

En hier zijn we weer, dit keer was ik zelf medeschuldige:

weerraak.jpg

Hier nog een, blijft leuk. :P Nogal heel toevallig, want de post ervoor en erna waren nogal ver verwijderd van dat tijdstip:

[img width=503 height=66]http://i175.photobucket.com/albums/w157/eutomos/weerraak3ekeere.jpg

VorigePage 25 of 2.047Volgende