Café de Download
Citaat van Tom op 13 maart 2008, 20:42Ik vond het alleen leuk om de vergelijking ff te maken. 0O
Zo'n nerd ben ik nou ook weer niet.
Ik vond het alleen leuk om de vergelijking ff te maken. 0O
Zo'n nerd ben ik nou ook weer niet.
Citaat van Robin op 13 maart 2008, 21:17Haha, ja ik snap je punt
. De ene dag heb je veel topics waar je op reageert omdat er veel worden aangemaakt, de andere dag minder
.
Pffoew, heb morgen een Duits mondeling. Weet nu toch wel bijna zeker dat ik voor Frans ga kiezen, had voor die mondeling met nauwelijks leren een 7.5
Haha, ja ik snap je punt . De ene dag heb je veel topics waar je op reageert omdat er veel worden aangemaakt, de andere dag minder
.
Pffoew, heb morgen een Duits mondeling. Weet nu toch wel bijna zeker dat ik voor Frans ga kiezen, had voor die mondeling met nauwelijks leren een 7.5
Citaat van Tom op 13 maart 2008, 21:40Duits wordt bij ons strenger berekend dan Frans, dus ik zou daar ook rekening mee houden. 0O
Ikzelf houd meer van Duits, maar jah... Zit nu in de 6e, dus heb sowieso allebei niet meer. Vandaag letterkunde afgesloten met een 8 gemiddeld (8.5 gehaald voor boekenlijst).
Duits wordt bij ons strenger berekend dan Frans, dus ik zou daar ook rekening mee houden. 0O
Ikzelf houd meer van Duits, maar jah... Zit nu in de 6e, dus heb sowieso allebei niet meer. Vandaag letterkunde afgesloten met een 8 gemiddeld (8.5 gehaald voor boekenlijst).
Citaat van Duken op 14 maart 2008, 07:20Ik ben trouwens erg blij met ons nieuwe lid Diamond. Hij beantwoord vragen erg netjes en duidelijk! Topper is het! O0
Ik ben trouwens erg blij met ons nieuwe lid Diamond. Hij beantwoord vragen erg netjes en duidelijk! Topper is het! O0
Citaat van Tom op 14 maart 2008, 10:49Ik heb nog niet veel posts van em gezien, maar ik zie wel dat de hele lijst met laatst geposte berichten af en toe vol staat met zijn naam erbij, dus dat zal wel goed gaan. O0
Ik heb nog niet veel posts van em gezien, maar ik zie wel dat de hele lijst met laatst geposte berichten af en toe vol staat met zijn naam erbij, dus dat zal wel goed gaan. O0
Citaat van Tom op 15 maart 2008, 21:07Lol, check dit:
Gemiddeld aantal leden per dag: 25.99
Gemiddeld aantal berichten per dag: 77.99
Gemiddeld aantal topics per dag: 9.99
Lol, check dit:
Gemiddeld aantal leden per dag: 25.99
Gemiddeld aantal berichten per dag: 77.99
Gemiddeld aantal topics per dag: 9.99
Citaat van Duken op 16 maart 2008, 09:25Tja het wordt inderdaad weer erg druk op duken, nu weer 3 pagina's ongelezen berichten... ik spit ze weer door
Tja het wordt inderdaad weer erg druk op duken, nu weer 3 pagina's ongelezen berichten... ik spit ze weer door
Citaat van Tom op 16 maart 2008, 11:43En hier zijn we weer, dit keer was ik zelf medeschuldige:
Hier nog een, blijft leuk.
Nogal heel toevallig, want de post ervoor en erna waren nogal ver verwijderd van dat tijdstip:
[img width=503 height=66]http://i175.photobucket.com/albums/w157/eutomos/weerraak3ekeere.jpg
En hier zijn we weer, dit keer was ik zelf medeschuldige:
Hier nog een, blijft leuk. Nogal heel toevallig, want de post ervoor en erna waren nogal ver verwijderd van dat tijdstip:
[img width=503 height=66]http://i175.photobucket.com/albums/w157/eutomos/weerraak3ekeere.jpg