Café de Download
Citaat van Tom op 17 maart 2008, 21:29Nou, als er de hele tijd niks gebeurt ga je er vanzelf op letten. En als je de hele tijd op F5 drukt natuurlijk ook.
Ben nu ook een aantal dagen druk bezig met modden en het gaat prima. Ik geloof dat ik een aantal verplaatsingen heb gehad, 4 mensen heb aangesproken op hun gedrag en iets van 3 topics heb gesloten.
Nou, als er de hele tijd niks gebeurt ga je er vanzelf op letten. En als je de hele tijd op F5 drukt natuurlijk ook.
Ben nu ook een aantal dagen druk bezig met modden en het gaat prima. Ik geloof dat ik een aantal verplaatsingen heb gehad, 4 mensen heb aangesproken op hun gedrag en iets van 3 topics heb gesloten.
Citaat van Tom op 22 maart 2008, 23:12Hee, dat moest ik doen! € 1.90 weer!
Enne... de laatste ronde! Het is twaalf uur geweest en jullie moeten opzouten naar de uitgaansgelegenheden in plaats van in m'n zaak rond te hangen.
Hee, dat moest ik doen! € 1.90 weer!
Enne... de laatste ronde! Het is twaalf uur geweest en jullie moeten opzouten naar de uitgaansgelegenheden in plaats van in m'n zaak rond te hangen.
Citaat van Robin op 23 maart 2008, 09:33Hmm oke, maar dan alsnog
!
'k heb een tijdje terug een topic geopend voor de "echte bikkels" die na 1 uur nog op zijn
!
Hmm oke, maar dan alsnog !
'k heb een tijdje terug een topic geopend voor de "echte bikkels" die na 1 uur nog op zijn !