do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 24 of 2.047Volgende

Dan moet de PvdA en SP en al die andere linkse partijen eens stoppen met het binnenlaten van allochtonen.

Maar goed, wanneer gaan we dat racen doen met z'n allen? Ik heb wat geoefend namelijk. :P

Ik zit nu toch al een tijdje op het forum, maar ik heb dit echt nog nooit gezien. Het is ongelofelijk druk op het forum dezer dagen, maar dit spant echt de kroon:

omfgzelfdetijd.jpg

2 Posts op EXACT hetzelfde tijdstip en een 3e post 6 seconden erna. DukeN.nl is weer op de goede weg, na de kleine inzinking van afgelopen herfst/winter!

Toeval zeg, ik heb nu meegemaakt dat er 7 tegelijk online waren....is dat normaal?? ???

Er zijn er wel eens 20 tegelijk online, maar dit plaatje is 'laatst geposte berichten', dus 2 mensen hebben op hetzelfde tijdstip een bericht verzonden. Dat is uitzonderlijk.

::) leuk toch.... ::) maar gaat er nog iemnad reageren op movie trivia

Haaha, tja dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. En het gaat indd. super lekker met duken.nl

:friends:

En doe ook weer eens mee aan het Rating-Topic die een aantal maanden verwaarloosd is! Ik heb hem speciaal weer opgezocht. :P

haha, zal 'k doen :)!

Vandaag weer een rustig dagje in vergelijking met gisteren: 3 posts vandaag om 40 van gisteren. Ik vraag me toch af hoe dat komt, want de pageviews zijn bijna gelijk. Maar goed, gisteren goede omzet gehad in het café, er gingen zelfs mensen weg met 3‰ alcohol in hun bloed! ...hic

Haha, jij houdt ook echt bij hoeveel je post per dag he :P.

Ik heb daar echt geen idee van..

VorigePage 24 of 2.047Volgende