Café de Download
Citaat van Tom op 12 maart 2008, 11:24Dan moet de PvdA en SP en al die andere linkse partijen eens stoppen met het binnenlaten van allochtonen.
Maar goed, wanneer gaan we dat racen doen met z'n allen? Ik heb wat geoefend namelijk.
Dan moet de PvdA en SP en al die andere linkse partijen eens stoppen met het binnenlaten van allochtonen.
Maar goed, wanneer gaan we dat racen doen met z'n allen? Ik heb wat geoefend namelijk.
Citaat van Tom op 12 maart 2008, 17:55Ik zit nu toch al een tijdje op het forum, maar ik heb dit echt nog nooit gezien. Het is ongelofelijk druk op het forum dezer dagen, maar dit spant echt de kroon:
2 Posts op EXACT hetzelfde tijdstip en een 3e post 6 seconden erna. DukeN.nl is weer op de goede weg, na de kleine inzinking van afgelopen herfst/winter!
Ik zit nu toch al een tijdje op het forum, maar ik heb dit echt nog nooit gezien. Het is ongelofelijk druk op het forum dezer dagen, maar dit spant echt de kroon:
2 Posts op EXACT hetzelfde tijdstip en een 3e post 6 seconden erna. DukeN.nl is weer op de goede weg, na de kleine inzinking van afgelopen herfst/winter!
Citaat van Tom op 12 maart 2008, 18:05Er zijn er wel eens 20 tegelijk online, maar dit plaatje is 'laatst geposte berichten', dus 2 mensen hebben op hetzelfde tijdstip een bericht verzonden. Dat is uitzonderlijk.
Er zijn er wel eens 20 tegelijk online, maar dit plaatje is 'laatst geposte berichten', dus 2 mensen hebben op hetzelfde tijdstip een bericht verzonden. Dat is uitzonderlijk.
Citaat van Robin op 12 maart 2008, 18:34Haaha, tja dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. En het gaat indd. super lekker met duken.nl
:friends:
Haaha, tja dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. En het gaat indd. super lekker met duken.nl
:friends:
Citaat van Tom op 12 maart 2008, 18:40En doe ook weer eens mee aan het Rating-Topic die een aantal maanden verwaarloosd is! Ik heb hem speciaal weer opgezocht.
En doe ook weer eens mee aan het Rating-Topic die een aantal maanden verwaarloosd is! Ik heb hem speciaal weer opgezocht.
Citaat van Tom op 13 maart 2008, 20:32Vandaag weer een rustig dagje in vergelijking met gisteren: 3 posts vandaag om 40 van gisteren. Ik vraag me toch af hoe dat komt, want de pageviews zijn bijna gelijk. Maar goed, gisteren goede omzet gehad in het café, er gingen zelfs mensen weg met 3‰ alcohol in hun bloed! ...hic
Vandaag weer een rustig dagje in vergelijking met gisteren: 3 posts vandaag om 40 van gisteren. Ik vraag me toch af hoe dat komt, want de pageviews zijn bijna gelijk. Maar goed, gisteren goede omzet gehad in het café, er gingen zelfs mensen weg met 3‰ alcohol in hun bloed! ...hic